دستگاه طلایاب ارزان

دستگاه طلایاب ارزان

دستگاه طلایاب ارزان

در این مقاله شما عزیزان را می خواهیم با یک دستگاه طلایاب ارزان قیمت؛ که دارای کیفیت بالا و عملکرد بسیار مطلوب می باشد؛ آشنا کنیم. استفاده از یک دستگاه فلزیاب خوب خواسته آرزوی هر کاوشگری می باشد چرا که یک دستگاه گنجیاب حرفه ای؛ با قابلیتهای خوب می ‌توانند هر کاوشگری را به راحتی به اهداف مورد نظر خود برساند. گنج یابی در کشور ما؛ یکی از سخت ترین فعالیت ها می باشد؛ چراکه خاک آن دارای املاح معدنی زیادی میباشد. و همانطور که می دانید دستگاه های فلزیاب در مناطق معدنی؛ دچار اختلال زیادی شده و قادر به عملکرد صحیح نمیباشند. به همین دلیل استفاده از یک فلزیاب و گنج یاب حرفه ای؛ که توانایی سازگاری با خاک آن را داشته باشد؛ هزینه زیادی را میطلبد. از همین رو خرید یک فلزیاب ارزان قیمت با قابلیت مناسب ؛ یکی از سخت ترین کارها و مراحل در دفینه یابی میباشد.

دستگاه طلایاب ارزان
دستگاه طلایاب ارزان

آشنایی با دستگاه طلایاب ارزان

همانطور که در ابتدای این مقاله بیان کردیم تا شما را؛ با یکی از برترین دستگاه ‌های خوش قیمت آشنا کنیم. هدف ما از انتشار این مقاله آشنایی شما عزیزان با دستگاه فلزیاب ANTARES؛ می باشد. دستگاه فلزیاب علی رغم قیمت بسیار مناسب و ارزانی که دارد دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد که؛ آنرا مناسب برای دفینه یابی و طلایابی در عمق بالا می کند.

به دلیل استقبال زیاد از این دستگاه؛ این فلزیاب حرفه ای در دو نسخه معمولی و تصویری تولید و عرضه شد. از قابلیت های این دستگاه می ‌توان به کارکرد بسیار پایدار و با ثبات در انواع زمین ها و مخصوصاً زمین های شور و معدنی؛ سیستم انتقال اطلاعات به صورت بیسیم و وایرلس؛ توانایی اتصال کویل های مختلف؛ دارای سیستم نمایش عمق هدف؛ نقطه زنی دقیق و حرفه ای و قابلیت تفکیک حرفه ای اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

09917579030_09120043750

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید