دستگاه طلایاب اورجینال

دستگاه طلایاب اورجینال

با سلام خدمت تمام علاقه مندان و دوستداران حوزه کاوشگری، در این مقاله قصد داریم درباره دستگاه طلایاب اورجینال صحبت کنیم. همانطور که می دانید دستگاه های گنجیاب هم مانند هر دستگاه الکترونیکی در بازار به صورت تقلبی و اصلی وجود دارند. پس شناخت دستگاه طلایاب اورجینال می تواند بسیار مهم باشد. با ما همراه باشید تا درباره تمام نکاتی که در شناخت همچین دستگاه هایی لازم دارید صحبت کنیم.

دستگاه طلایاب اورجینال
دستگاه طلایاب اورجینال

انواع دستگاه های طلایاب اورجینال موجود در بازار داخلی

دستگاه های زیادی در بازار ایران موجود است که بیشتر آنها نمونه های غیر اصلی و بدون کیفیت هستند در واقع دستگاه های اورجینال را می توانیم به راحتی با ویژگی هایی که در این مقاله ذکر می کنیم شناسایی و تفکیک کنیم.

یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه ها این است که ضمانت نامه و خدمات پس از فروش دارند. شما در هیچ حای دنیا دستگاه الکترونیکی بدون ضمانت دریافت نمی کنید چون این دستگاه ها بسیار حساس هستند و اگر ضمانت نداشته باشند نمی توانیم آنها را قابل اعتماد بدانیم.

اما نکته دیگر این است که در ایران به دلیل تحریم ها، نمی توانیم دستگاه های خارجی را به صورت قانونی وارد کنیم. و همین دلیل باعث شده بسیاری از سودجویاد دستگاه های بی کیفیت را با نام دستگاه های خارجی اصلی بفروشند. پس به افرادی که سابقه ای در این کار ندارند اعتماد نکنید.

دستگاه های با کیفیت و اصلی همیشه دارای تست هستند. از کمپانی خرید کنید که قبل از خرید هم دستگاه را جلوی خود شما تست کند و شما از عملکرد آن اطمینان حاصل کنید. متأسفانه دیده شده خیلی از افراد بدون هیچ تست یا اطمینانی از عملکرد دستگاه؛ میلیون ها پول بابت آن پرداخت کرده اند و در نهایت هم پشیمان شده اند.

دستگاه های فلزیاب حرفه ای در ایران

اقلیم خاص ایران باعث می شود که هر دستگاهی در این منطقه نتواند عملکرد ثابت و مفیدی داشته باشد. در واقع فلزیاب ها بیشتر از دو سیستم پالسی و وی ال اف بهره می برند. دستگاه هایی که در ایران کارایی دارند دستگاه های پالسی هستند که می توانند دفینه های باستانی را در اعماق بالاتر از سه ونیم متر کاوش کنند.

از همین رو کمپانی آی کا پی وی در کشور ما فلزیاب ها و طلایاب هایی تولید می کند که بر پایه سیستم کاوش پالسی تولید و عرضه می شوند. از انواع دستگاه های حرفه ای گنج یابی در کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. طلایابهای آنتنی
  2. فلزیاب بوقی
  3. طلایاب مکمل
  4. گنج یاب تصویری
  5. طلایاب موبایلی

کاوش با طلایاب

طلایاب های اورجینال دارای قابلیت های مختلفی می باشند. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که دستگاه های دفینه یاب دارند؛ قابلیت و قدرت تفکیک می باشند. این  دستگاه ها با داشتن این قابلیت از سایر دستگاه های فلزیاب جدا و متمایز می شوند.

این قابلیت به این ابزار ها این امکان را می دهد تا طلا و فلزات ارزشمند را که از سوی کاربر و اپراتور معین می شود را؛ از سایر دستگاه های فلزیاب جدا سازند. از این رو استفاده از این ابزار ها می تواند نقش مهمی را در موفقیت افراد ایفا کنند.

برخی از بهترین طلایاب ها

  • RICHEL M-40
  • AUR 370
  • KOMATSU A-U-2
  • ANTARES IMAGING
  • TACHAR T1
  • PV IMAGING
  • ZICCO X1

نتیجه گیری

در نهایت توصیه ما این است که از افراد غیر حرفه ای خرید نکنید. شما می توانید برای تهیه بهترین دستگاه های طلایاب اورجینال به کمپانی آی کا پی وی مراجه کنید. این کمپانی دستگاه های خود را به ضمانت و خدمات پس از فروش به شما ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید