فلزیاب اصل ایرانی

دستگاه فلزیاب اصل ایرانی

کاوشگری و صنعت فلزیابی مانند تمام صنایع در جهان، شامل محصولات اصلی و تقلبی می باشد. ما در این مقاله سعی می کنیم تفاوت دستگاه فلزیاب اصل ایرانی و غیر اصلی را برای شما بازگو کنیم. تا بتوانید در هنگام خرید، با چشم باز این کار را انجام دهید.

دستگاه فلزیاب اصل ایرانی

فلزیاب هم مانند تمام وسایل الکترونیکی از مدل ها و کیفیت های گوناگونی بهره می برد، یکی از سوالاتی که به صورت متداول از ما پرسیده می شود. این است که ما در ایران هم می توانیم از فلزیاب های اصلی و اورجینال استفاده کنیم؟

پاسخ به این سوال این است که ما در ایران کمپانی مجازی داریم که می تواند فلزیاب های اصلی و اورجینال را با کیفیت جهانی به شما ارائه دهد. و شما برای خرید یک دستگاه گنج یاب عالی، نیاز به ریسک خرید غیر قانونی از کشورهای دیگر ندارید.

کمپانی آی کا پی وی با بیش از دو دهه سابقه در تولید و فروش انواع دستگاه فلزیاب اصل ایرانی است. که دو دفتر فروش حضوری در تهران و شیراز دارد. و می تواند خدماتی مانند تست رایگان، آموزش گام به گام و … را به مشتریان خود ارائه کند.

تفاوت فلزیاب اصلی با غیر اصلی

تفاوت دستگاه فلزیاب اصل ایرانی با نمونه های جعلی در بازار این است. که ما با خرید طلایاب اصلی می توانیم از خدمات قبل و بعد از فروش بهره ببریم اما در صورت خرید فلزیاب جعلی ما هیچ مرجعی برای خدمات و … نداریم. و در صورت بروز هر مشکل ما هیچ مرجعی برای پیگیری نخواهیم داشت.

زمانی که شما می خواهید یک گنج یاب اصلی خریداری کنید. می توانید قبل از هر چیزی کاتالوگ و مشخصات دستگاه ها را ببینید و با نمونه های جعلی مقایسه کنید. در صورت پسندیدن و اطمینان از قیمت مناسب به دفتر های حضوری مراجعه کنید.

مراجعه به دفاتر حضوری می تواند شما را با قدرت دستگاه آشنا کند و ادعای فروشنده را بررسی کنید. اما در صورتی که از مراکز غیر قانونی خریداری کنید شما هرگز با قدرت واقعی دستگاه آشنا نخواهید شد.

مزایای دیگر خرید گنج یاب اصلی آموزش حضوری و گام به گام است. البته شما می توانید از آموزش اختصاصی و مجازی هم بهره ببرید. اما برای کمپانی که دستگاه های غیر قانونی را نمی فروشد تفاوتی در ارائه خدمات وجود ندارد و به هر حال شما شامل خدمات قبل و بعد از فروش می شوید.

اما از همه مهمتر خدمات پس از فروش است. که می تواند خیال مشتریان را از خرابی های احتمالی و مشکلات دستگاه راحت کند. چرا که دستگاه طلایاب هم مانند تمام دستگاه های الکترونیکی شامل خرابی می شود. و قطعات گران قیمت آن در صورت نداشتن گارانتی هزینه های زیادی را به همراه دارد.

مشکلات فلزیاب های خارجی

یکی از مشکلات فلزیاب های خارجی این است که به دلیل تحریم ها، نمی توانیم به صورت مستقیم از کمپانی خریداری کنیم. و از خدمات آنها بهره ببریم و این یعنی باید به واسطه ای اعتماد کنیم .که نمی تواند به ما خدمات خاصی ارائه کند و ممکن است فلزیاب جعلی را به جای اصلی به ما بفروشد.

شما در صورت خریداری این فلزیاب ها نمی توانید به اصلی بودن آنها اعتماد کنید و حتی اگر گنج یاب اصلی به دست شما برسد نمی توانید از خدمات پس از فروش آنها بهره ببرید. در کل ریسک این کار بسیار بالا و غیر معقول است.

نتیجه گیری

ما تنها می توانیم به شما توصیه کنیم در صورت نیاز به یک گنج یاب حرفه ای، تحقیق کنید. کمپانی آی کا پی وی توانسته با توانایی مهندسین داخلی و دانش جهانی به شما دستگاه هایی را ارائه کند که کاملأ کیفیت دستگاه های جهانی را دارد.

این کیفیت در کنار ضمانت، خدمات پس از فروش، آموزش رایگان، ارسال به سراسر ایران، خرید حضوری، و راهنمایی های قدم به قدم ، بهترین گزینه برای خرید مطمئن شما باشد. پس حتمأ قبل از هر اقدامی به نمایندگی های این کمپانی مراجعه کنید و بعد تصمیم بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید