دستگاه فلز یاب اصل

دستگاه فلز یاب اصل

دستگاه فلز یاب اصل

دستگاه های گنج یاب اورجینال و فلز یاب های اصل؛ دارای تفاوت های زیادی با سایر فلزیاب ها می باشند. این ابزار ها دارای قابلیت های بسیار بیشتری می باشند. در برخی از موارد ممکن است از نظر قابلیت و ویژگی یک دستگاه بی کیفیت و یک دستگاه اصل؛ یکسان باشند. اما از نظر کیفیت هرگز یکسان نخواهند بود. این موضوع می تواند تاثیر زیادی در هزینه های کاوش داشته باشد.

دستگاه فلز یاب اصل
دستگاه فلز یاب اصل

دستگاه فلز یاب اصل

فلزیاب های کمپانی ikpv دارای کیفیت بالا و قابلیت های بسیار خوبی میباشند. سازگاری بالای این دستگاه ها با انواع اهداف و اماکن؛ باعث شده است تا این دستگاه ها کاملا مناسب طلایابی و دفینه یابی در تمامی نقاط باشند. این مجموعه دارای سیستم های جدید و نو ظهور مکمل می باشند که از ترکیب چند سیستم حرفه ای تشکیل شده است.

استفاده از دستگاه های اورجینال می تواند زمان کاوش را که از مهم ترین نکات در دفینه یابی می باشند را کاهش دهند. از این رو دفینه یابی را که در کشور ما دارای ممنوعیت قانونی می باشد؛ بهتر است با استفاده از دستگاه های اورجینال و اصل انجام دهید.

برخی از گنج یاب های ایرانی حرفه ای

  • فلزیاب TACHAR T1,
  • فلزیاب AUR 370 PLUS,
  • فلزیاب ANTARES IMAGING,
  • فلزیاب AUR 370,
  • فلزیاب RICHEL M-40,
  • فلزیاب AJM IMAGING

 

نحوه خرید فلزیاب

برای خرید فلزیاب می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. مزیت خرید از این مجموعه؛ دریافت مشاوره رایگان می باشد. بدین صورت که شما با تماس با مشاورین این مجموعه؛ با بیان نیاز ها و مکان کاوش خود و همچنین مشخص کردن اهداف مد نظر خود؛ به راحتی خواهید توانست دستگاه های مورد نیاز و مناسب خود را پیدا کنید. این مجموعه دارای بهترین دستگاه های حرفه ای می باشد که با ارائه گارانتی 1 ساله و پشتیبانی 10 ساله به فروش می رسانند.

09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید