دستگاه گنجیاب قوی

دستگاه گنجیاب قوی

دستگاه گنجیاب قوی

دستگاه گنجیاب قوی :

استفاده از دستگاه های فلزیاب قدرتمند و قوی نسل جدید؛ دارای خواهان و طرفداران زیادی می باشند. چرا که بهره بردن از یک فلزیاب نوین و جدید می تواند تا حد زیادی کاوش را ساده کرده و دسترسی به اهداف را راحت کند. از همین رو کاوشگران با تجربه و افراد حرفه ای همواره به دنبال خرید جدید ترین تکنولوژی ها می باشند. به دلیل پیشرفت علم؛ روزانه دستگاه های زیادی با قابلیت های جدید حرفه ای طراحی و تولید می شوند.

دستگاه گنجیاب قوی
دستگاه گنجیاب قوی

دستگاه گنجیاب قوی

در این مقاله برای راحتی  و ساده تر شدن کاوش توسط شما عزیزان؛ تصمیم داریم تا در ادامه یکی از قوی ترین و جدید ترین فلزیاب های ایرانی که؛ دارای قابلیت های زیادی در دفینه یابی در اعماق بالا دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آشنایی با فلزیاب AUR 370 :

دستگاه فلزیاب AUR 370 یک دستگاه فلزیاب 3 کاره بوقی آنتنی تصویری می باشد که قابلیت ردیابی اهداف با استفاده از هر سه سیستم خود به صورت همزمان دارد. مزیت استفاده از این دستگاه فلزیاب؛ توانایی دستیابی به اهداف با سرعت و دقت بیشتر می باشد. استفاده از این دستگاه گنج یاب کاوشگران را قادر می سازد تا در انواع شرایط و اهداف و انواع زمین های مختلف؛ با کمترین میزان خطا به کاوش و ردیابی اهداف بپردازد.

یکی از بزرگترین نقاط قوت این دستگاه گنج یاب؛ استفاده از سنسور مگنومتر در سیستم تصویر برداری آن می باشد که توانایی تصویر برداری و ارائه تصاویر با کیفیت بسیار بالا را به کاوشگران ارائه می دهد. کاوشگران با استفاده از آن به راحتی می توانند انواع اهداف را در اعماق بالا شناسایی کرده؛ موانع موجود در سر راه هدف خود را مشاهده؛ حفره ها و سازه های مدفون شده را دیده و بهترین و سریع ترین راه را برای دستیابی به اهداف خود مشخص نماید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کند.

تلفن تماس : 09917579030 _ 09120043750

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید