دستگاه گنج یاب را از شرکت های معتبر بخریم نه شخص

خرید گنجیاب از شرکت معتبر

خرید گنجیاب از شرکت معتبر

دستگاه گنج یاب را از شرکت های معتبر بخریم نه شخص

از آن رو که ایران یک کشور باستانی بوده و به گونه ای سرزمین گنج های  گمشده  عنوان می شود تقاضای برای دستگاه گنج یاب بالا می باشد برخی از افراد سود جو از این فرصت استفاده و با تولید دستگاه گنج یاب تقلبی یا جعلی به بازا راه پیدا میکنند و باعث تخریب دید مشتری به فروشندگان دستگاه گنج یاب خواهد شد. در واقع شرکت های جعلی پیش زمینه ای برای تخریب ذهن مشتری نسبت به دستگاه های ایرانی را فراهم میسازند! از این رو توصیه می شود دستگاه گنج یاب را از شرکت های معتبر تهیه کنید.

خرید گنجیاب از شرکت معتبر

 برخی افراد که تحت عنوان شرکت فعالیت می نمایند معمولا وقتی به با آن ها تماس می گیرید به خود یک لقب مهندس هم اضافه می کنند در صورتی که برخی حتی دیپلم هم ندارند اینگونه افراد پس از سود مناسب خط خود را خاموش یا کانال تلگرام خود را مسدود خواهند کرد. این افراد دستگاه های خود را به نام دستگاه گنج یاب خارجی می فروشند.

 به علت نداشتن شرکت ثبت شده و معتبر  و تلفن ثابت اگر دستگاه گنج یاب خریداری کنید که تقلبی باشد هیچگونه مدرکی برای شکایت از آن  ها ندارید!

دستگاه گنج یاب را از شرکت های معتبر بخریم نه شخص
دستگاه گنج یاب را از شرکت های معتبر بخریم نه شخص

شرکت ای کا پی وی؟

شرکت ای کا پی وی ( IKPV )  یکی از بزرگترین کمپانی های پیشرو در صنعت ساخت دستگاه گنج یاب می باشد که با دو دهه تجربه در زمینه ساخت دستگاه فلزیاب توانسته کنترل بازار را به دست گرفته و تقریبا نیمی از بازار  را ازان خود کند این شرکت ابتدا کار خود را از تعمیر و اجاره دستگاه فلزیاب شروع نمود. بعد از گذشت یک یا دوسال به تکنولوژی تولید فلزیاب در ایران دست یافت. فلزیاب های این شرکت به طور کامل تولید داخل بوده و به دست مهندسان توانمند این مرز بوم ساخته شده است.

اگر قصد خرید فلزیاب را دارید محصولات ما را مشاهده و بعد تصمیم گیری نماید. تمامی محصولات دارای 1 سال گرانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

جهت خرید و مشاوره با کارشناسان ما در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید. کار شناسان ما تمام وقت آماده پاسخگویی به سولات شما عزیزان هستند

تلفن تماس: 09917579030

برخی از محصولات ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید