دستگاه گنج یاب قوی

دستگاه گنج یاب قوی

دستگاه گنج یاب قوی

با در نظر گرفتن دفینه های زیادی که در کشور ما وجود دارد؛ به راحتی می توان به این موضوع پی برد که؛ گنج یابی و حفاری های مربوطه؛ به دفعات در طول روز؛ صورت می پذیرد. از این رو؛ یکی از مهمترین مسئله هایی که؛ در کاوش مطرح می شود؛ میزان زمان کاوش ساعاتی می ‌باشد که به این منظور صرف می گردد. چرا که همان طور چه می دانید؛ گنج یابی در کشور ما دارای ممنوعیت قانونی می باشد. به همین دلیل؛ برای تجربه یک کاوش موفق و به دور از دردسرهای مربوطه؛ باید زمان و کیفیت کاوش را بسیار مهم دانست. از این رو استفاده از یک دستگاه گنج یاب قوی می تواند این مشکلات را رفع ساخته و در وقت و هزینه‌ های کاوش صرفه جویی کند.

دستگاه گنج یاب قوی
دستگاه گنج یاب قوی

دستگاه گنج یاب قوی چیست؟

دستگاه های فلزیاب این روزها؛ دارای سیستم های گوناگون و قابلیت های بسیاری می باشند. یافتن یک دستگاه فلزیاب خوب؛ با رعایت نکات بسیار مهم تر از قیمت آن؛ صورت خواهد گرفت. همانطور که می دانید فلزیاب ها دارای سیستم‌ های کاوش گوناگونی می باشند. یکی از مهمترین قوی ترین سیستم های کاربردی در جهان؛ سیستم کاوش پالسی می باشد.

برخی از دستگاه های فلزیاب قدرتمند ایرانی :

  • فلزیاب ZICCO X1،
  • فلزیاب AJM IMAGING،
  • فلزیاب ANTARES،
  • فلزیاب AUR 370،
  • فلزیاب TACHAR T1،
  • فلزیاب LEOPARD 2000

 

دلیل محبوبیت این سیستم در کشور ما؛ توانایی سازگاری با نویز ها و امواج مزاحم؛ از طرفی عمق زنی بالای آن می باشد. همانطور که می ‌دانید عمق دفینه ها؛ وابسته به عوامل مختلف زیادی همانند فرسایش خاک؛ می باشد. در کشور ما نیز به دلیل عمر و سن زیاد دفینه های آن؛ در عمق های بالایی از خاک قرار دارند. به همین دلیل استفاده از دستگاه هایی که از سیستم کاوش پالسی بهره می برند؛ رواج بیشتری دارد. اما برای؛ انتخاب یک دستگاه گنج یاب خوب؛ قطعاً عمق و نوع سیستم آن ملاک و معیار مناسبی نخواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌ کنیم که برای خرید فلزیاب؛ مراکز مشاوره و فروش گنج یاب معتبر و اورجینال؛ مراجعه فرمایید.

09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید