راهنمای خرید فلزیاب

راهنمای خرید فلزیاب

راهنمای خرید فلزیاب در ایران

عرصه فلزیابی یکی از فعالیت های جذاب می باشد که علاقه مندان خاص خود را دارد. در مطالب گذشته در مورد انواع دستگاه فلزیاب و کارایی آن ها صحبت کردیم و همچنین انواع کویل فلزیاب را مورد بررسی قرار دادیم. حال که با فلزیاب آشنا شدید نیاز به خرید فلزیاب خواهید داشت تا به رویاهای خود رنگ واقعیت ببخشید. قبل از اینکه اقدام به خرید گنج یاب یا فلزیاب کنید لازم است تا چند سوالی را از خود بپرسید. هدف از خرید فلزیاب چیست؟ آیا به دنبال گنج و دفینه هستید؟ فلزیاب ایرانی می خواهید یا خارجی ؟ چقدر برای دستگاه می خواهید هزینه کنید؟ 

راهنمای خرید فلزیاب
راهنمای خرید فلزیاب

راهنمای خرید فلزیاب یا گنج یاب :

قبل از اقدام به خرید باید هدف خود را از خرید فلزیاب مشخص کنید تا بتوانید دستگاه مناسب کار خود را خریداری کنید. مورد بعدی که مهم می باشد محل کاوش می باشد زیرا هر سیستمی برای مکانی مناسب می باشد با مشخص شدن آن می توانید تشخیص دهید به فلزیاب تصویری یا فلزیاب آنتن راداری یا فلزیاب پالسی نیاز دارید. این کار باعث جلوگیری از هزینه های اضافی خواهد شد. بعد از آن باید مشخص کنید که دنبال سیستم پالسی هستید یا سیستم VLF . اگر نمیدانید که فلزیاب خارجی انتخاب کنید یا فلزیاب ایرانی می توانید به مقاله مربوط به فلزیاب ایرانی یا خارجی مراجعه کنید. 

نکات مهم پیش از خرید دستگاه فلزیاب:

  • هنگام تست دستگاه فلزیاب بدون دخالت فروشنده فلز مورد نظر خود را در زمین به طور ثابت قرار داده و سپس از فاصله ای دور کویل فلزیاب را برای شناسایی فلز حرکت دهید.
  • ترجیحا زمین تست فلزیاب را خودتان انتخاب کنید و اجازه ندهید فروشندگان از محل های از پیش حفر شده و آماده خوشان برای تست فلزیاب استفاده نمایند.
  • در زمان تست فلزیاب دقت بفرمایید فلز مورد نظر را در کنار صخره نگذارید و حداقل یک متر به داخل صخره نفوذ کند.
  • به هیچ عنوان اجازه ندهید فروشنده ، فلزیاب را فقط با کویل بزرگ (یک در یک) تست کند، زیرا نقش اصلی و اساسی را در شناسایی هدف های کوچک و مهم کویل کوچک ایفا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید