طلایاب پالسی حرفه ای

طلایاب پالسی حرفه ای

طلایاب پالسی حرفه ای

آشنایی با اصطلاحات رایج فلزیابی :

در بازار داخلی کاوشگران و فروشندگان عرصه کاوش از اصطلاحاتی مانند فلزیاب ، گنج یاب یا طلایاب استفاده می کنند. قبل از این که بخواهیم در مورد موضوع طلایاب پالسی حرفه ای بحث کنیم ، اجازه دهید توضیح مختری در مورد این اصطلاحات دهیم تا شناخت کافی در مورد آن ها داشته باشید. عرصه فلزیابی در هر کشوری ، به خصوص ایران متفاوت می باشد. همان طور که قبلا هم توضیح دادیم عملکرد فلزیاب ها و گنج یاب ها متفاوت می باشد.

طلایاب پالسی حرفه ای
طلایاب پالسی حرفه ای

فلزیاب در واقع ابزاری می باشد که توانایی شناسایی فلزات زیر زمین را دارد و هنگامی که کویل فلزیاب از روی هدف عبور می کند ، اپراتور را از طریق بوق از وجود هدف مطلع می کند ولی قادر به تشخیص جنس هدف نمی باشد. اما گنج یاب ها دستگاه هایی هستند که قادر به تفکیک فلزات هستند یعنی می توانند نوع فلز ، جنس فلز و اندازه آن را تشخیص دهند. مسئله قدرت تفکیک یکی از فاکتور های مهمی است که باید در خرید گنج یاب به آن دقت کرد. اما طلایاب در واقع اصطلاحی است که کاوشگران برای گنج یاب بکار می برند.

طلایاب پالسی حرفه ای :

طلایاب ها بخاطر کارایی و قابلیت هایی که دارند در بازار جهانی مشتریان زیادی دارد و یکی از نقاط پراستفاده از آن نیز ایران می باشد. زیرا دارای مکان های تاریخی و باستانی زیادی می باشد که گنجینه ها و دفینه های ارزشمندی را در خود جای داده است. به خاطر شرایط و نوع خاک ایران و دفن شدن دفینه ها در عمق بالای 2 متر ، بهترین دستگاه برای کاوش در این نقاط طلایاب های پالسی می باشد زیرا سیستم های پالسی عمق بیشتری را نسبت به دیگر سیستم ها کاوش می کنند. همچنین در خاک های آلوده و معدنی درصد خطای بسیار کمی دارند.

معرفی بهترین طلایاب های پالسی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید