عمق نفوذ فلزیاب | تست عمق نفوذ فلزیاب

عمق نفوذ فلزیاب | تست عمق نفوذ فلزیاب

عمق نفوذ فلزیاب | تست عمق نفوذ فلزیاب

نخستین اقدام در خرید هر نمونه کالای الکترونیکی تست و اطمینان از نحوه عملکرد صحیح آن یک امر بسیار مهم است. از آنجایی که بسیاری از افراد در نحوه تست استاندارد فلزیاب سردرگم هستند و ابهامات و سوالات زیادی را در ذهن خود دارند، قصد داریم تا نحوه تست عمق نفوذ فلزیاب را برای شما عزیزان شرح دهیم:

در میان شرکت ها و افراد فروشنده فلزیاب ،عده دست به خریداران زده و با وعده هایی مانند تست در خاک و صخره خریدار فلزیاب را قانع می کنند و دستگاهی را که در زمین هیچ کارایی ندارد، با تست به مشتری تحوید می دهند و و خریدار هم غافل از اینکه دستگاه خریداری کرده در زمین هیچ کارایی ندارد و فقط دلخوش به تستی که فروشنده انجام داده، برای یافتن گنج و دفینه به کوه و بیابان می رود.

توضیحات را با عکس عمق نفوذ فلزیاب شروع میکنیم :

عمق نفوذ فلزیاب | تست عمق نفوذ فلزیاب
عمق نفوذ فلزیاب | تست عمق نفوذ فلزیاب

همانطور که دیدید عمق نفوذ یک طلایاب به شدت وابسته به محیط تست است و یک تست استاندارد تستی است که در یک زمین چند لایه گرفته شود. بعضی از فروشندگان فلزیاب با با ادعای اینکه تست صخره مشکل ترین نوع تست فلزیاب است دستگاه فلزیاب ما (مانند یا ) قادر است بیشتر از 4 متر را در صخره کاوش کند اقدام به کلاهبرداری از خریداران فلزیاب می کنند.

پس در مکان های باستانی یا به عبارتی 90% مکان هایی که فلزی در هزاران سال قبل در زیر خاک پنهان شده است و چندین لایه از مواد مختلف روی آن قرار گرفته است نمی توان از این نوع فلزیاب ها استفاده کرد و باید به دستگاهی که تست چند لایه خاک را با موفقیت گذرانده و عمق نفوذدستگاه  مورد نظر اثبات شده اعتماد کرد و صد البته فارغ از هرگونه برند و مارک!

تست عمق نفوذ گنج یاب آنتارس

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید