فرق بین حکاکی ردیفی و برش

فرق بین حکاکی ردیفی و برش سنگ در دفینه یابی

فرق بین حکاکی ردیفی و برش سنگ در دفینه یابی

فرق بین حکاکی ردیفی و برش سنگ در دوران باستان با نگاه به تصاویر شباهت حکاکی های ردیفی و برش سنگ در دوران باستان را خواهید دید. حکاکی ردیفی باید یکپارچه و دارای نظم باشد و باید دقت کنید که کاملا سالم باشداگر حکاکی های ردیفی نظم داشته باشد ، و اگر اسکنه کناره های حکاکی را خراب نکرده باشددر اطرف نشانه سطح زمین و دیگر عناصر مساعد باشد نشانه قبر است.ویا اگر کناره های حکاکی ردیفی ترک وخراب شده باشد. مانده های برش سنگ از دوران باستان می باشد.

سنگهای تراشیده شده با اسکنه 

سوراخ های کوچک و به ترتیبی که تعداد مشخصی دارند و با اسکنه اعمال شده اند،اگر در تخته سنگ یا در سنگ روی زمین یا چشمه، یافت شوند، این معنا را می دهند یک نوع سیستم شمارش می باشد.هر سوراخ به معنای یک قدم می باشد. در جهت غرب باید قدم گذاشته و یک تخته سنگ متفاوتی پیدا کرد.نباید فراموش کرد که نشانه های دفینه تنها نمی باشند و حتما باید به دنبال نشانه دوم و یا سوم بود.و یا در منطقه قبرستان وجود داشته و باید بصورت کامل جستجو انجام شود.ولی به یک نکته باید دقت کرد که ممکن است مزار ها به شکل ردیفی و به صورت منظم چیده شده باشند.

فرق بین حکاکی ردیفی و برش

سنگ های اسکنه خورده و فرق بین حکاکی ردیفی و برش سنگ

اینگونه اشکال را باید به دو شکل بررسی کرد.راه حلی برای سنگ هایی که دفینه یاب را گمراه کرده و به تلاش می اندازد:در عکس بالا نشان می دهد که مزارهایی در اطراف وجود دارند.این ها مزار می باشند.مزارها، به شکل برآمدگی و حلقه کوچک و بی نظم می باشند.هر حفره نشان یک قبر می باشد.

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید