فروش دستگاه گنج یاب

فروش دستگاه گنج یاب

فروش دستگاه گنج یاب

دلایل استفاده از دستگاه گنج یاب : 

همان طور که می دانید گنج یاب ها پرفروش ترین دستگاه ها در بازار می باشند اما دلیل این محبوبیت چیست؟ استفاده از گنج یاب ها در هر جایی متفاوت می باشد. مثلا در کشور های اروپایی کاوشگران برای کشف تکه های کوچک طلا ، سکه و … که در سطح زمین ، سواحل هستند از گنج یاب ها استفاده می کنند. اما کاوشگران داخلی از این دستگاه ها برای کشف گنج و دفینه ها ، کاوش مقبره ها ، تونل ها ، حفره ها و … استفاده می کنند. گنج یاب مناسب برای کاوش دفینه گنج یاب پالسی می باشد زیرا عمق زنی بیشتر دارد ، در صورتی که کاوشگران خارجی بیشتر از سیستم VLF استفاده می کنند.

فروش دستگاه گنج یاب
فروش دستگاه گنج یاب

کاربرد کلی فلزیاب و گنج یاب ها :

  • زمین شناسی و باستان شناسی : محققان و باستان شناسان برای بررسی ساختار زمین و آثار باستانی استفاده می کنند.
  • معدن یابی : می توان برای کشف معادن فلزات از آن ها استفاده کرد.
  • کاربرد صنعتی : جهت پیدا کردن لوله ، کابل های زیرزمینی ، پیدا کردن تکه های فلزات در محصولات غذایی
  • سکه یابی : از این قابلیت ها کشور های اروپایی و آمریکایی زیاد استفاده می کنند.
  • گنج یابی : پیدا کردن دفینه ها و گنج های مدفون در اعماق زمین که بیشترین کاربرد در کشورهای دارای تمدن باستانی است.
  • کاربرد های امنیتی و انتظامی : گیت های بازرسی ، فلزیاب های دستی جهت تفتیش بدنی و … نیز از کاربرد های معمول این دستگاه ها است

انواع گنج یاب همراه با قیمت

گنج یاب ها دارای انواع مختلفی هستند و قیمت آنها نیز از چند میلیون تا چند صد میلیون بسته به ویژگی ها و قابلیت ها و تکنولوژی ساخت متغییر است. قیمت گنج یاب های خارجی در بازار داخلی بخاطر محدودیت هایی دارد بسیار بیشتر از قیمت ان ها در مارکت های جهانی می باشد. جهت مشاهده لیست قیمت فلزیاب اینجا کلیک کنید. به صورت کلی گنج یاب ها دارای انواع زیر هستند :

مرکز فروش دستگاه گنج یاب :

خرید دستگاه برای کاوش همیشه یکی از حساس ترین کار های هر کاوشگری می باشد که باید دقت لازم و با توجه به نیاز خود دستگاهی را خریداری کند. انتخاب دستگاه نامناسب می تواند شما در در ادامه کار دلسرد کرده و نا امید شوید. برای اینکه یک خرید مطمئن و خوبی داشته باشید می توانید به نمایندگی فروش دستگاه گنج یاب شرکت IKPV مراجعه کنید و از بین بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها ، گنج یاب خود را خریداری کنید. تمامی دستگاه هایی که توسط این شرکت به فروش می رود دارای گارانتی 12 ماهه می باشد.

 

شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید