Pro-Metal-Detector

فروش فلزیاب حرفه ای در نمایندگی فلزیاب شیراز

فروش فلزیاب حرفه ای در نمایندگی فلزیاب شیراز

شرکت IKPV  در دهه هفتاد شمسی با هدف ارایه راه کارهای قابل اجرا و مطمئن در زمینه الکترونیک ، سیستم های امنیتی و انواع گنج یاب و طلایاب راه اندازی شد. این شرکت سعی می نماید تا نرم افزارها و سخت افزار های مورد نیاز در طراحی و ساخت دستگاههای گنج یاب را با رعایت آخرین استانداردهای تکنولوژی ، تحلیل ، طراحی و پیاده سازی نماید. رعایت آخرین استاندارهای مربوط به طراحی ، به خصوص در طراحی انواع سیستم های پالسی نیز از جمله دست آوردهای این شرکت می باشد.

شرکت ما با توجه به تجربیاتی که در این سالها اندوخته است توانایی ارایه راه کار های تخصصی و روش هایی جهت افزایش کارایی سیستم های گنج یاب را دارا است و از آخرین ابزارها و تکنولوژی ها با در نظر گرفتن قابلیتهای کنونی و نیم نگاهی به آینده، در جهت طراحی و ساخت انواع سیستم های فلزیاب و گنج یاب استفاده می کند.

فروش فلزیاب حرفه ای
فروش فلزیاب حرفه ای

فروش فلزیاب حرفه ای کجا و چگونه؟

فروش فلزیاب حرفه ای در نمایندگی فلزیاب شیراز با نازلترین قیمت و ارائه ضمانتنامه معتبر انجام میشود.اکثر فروشگاههای فلزیاب در ایران فاقد مجوز های قانونی در این زمینه هستند و خرید از این فروشگاهها دارای ریسک و خطرات بسیاری همچون اجناس فیک و تقلبی ، نداشتن خدمات پس از فروش ، عدم داشتن ضمانت های معتبر و از همه مهمتر ارائه قیمت های غیر واقعی و گرانتر است. پس اگر قصد خرید دستگاه فلزیاب ، دستگاه گنج یاب ، دستگاه طلایاب و … را دارید میتوانید با یک تماس با واحد فروش شرکت IKPV از بروز ترین قیمت دستگاه فلزیاب آگاه شده و دستگاه فلزیاب خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای ایران در کمتر از 24 ساعت تحویل بگیرید.

انواع دستگاههای قابل ارائه

  • فلزیاب ( تصویری ، یون یاب ، اسکنر و … )
  • گنج یاب
  • طلایاب
  • فلزیاب پالسی
  • فلزیاب آنتن راداری
  • انواع شاقول
  • انواع لوپ و دسته فلزیاب

برخی از فلزیاب های تصویری شرکت IKPV

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب امریکایی و فلزیاب خارجی با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت مشاوره در مورد خرید فلزیاب لورنز در شیراز با نمایندگی فلزیاب شیراز ( tgcdhf ) و ( ‘k[ dhf )با شماره 09917579030 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید