فروش فلزیاب در ایران

فروش فلزیاب در ایران نمایندگی فروش فلزیاب

فروش فلزیاب در ایران نمایندگی فروش فلزیاب

فروش فلزیاب در ایران توسط شرکت IKPV انجام میشود شرکت فروش فلزیاب که با بیش از 13 سال سابقه تولید ، تعمیر ، ارتقا فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب توانسته هست در کارنامه خود امتیاز بالایی نسبت به رقبا فروش فلزیاب پیدا کند فروش فلزیاب در ایران و ساخت فلزیاب توسط شرکت IKPV با جدیدترین متد روز دنیا می باشد و اپراتور دستگاه فلزیاب بدون نگرانی از عملکرد دستگاه طلایاب و دستگاه گنج یاب خود می تواند به کاوش بپردازد فروش فلزیاب در ایران و نمایندگی فروش فلزیاب در فلزیاب تهران و نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب کرمانشاه شعبه دارد و به تمامی ایران فلزیاب ارسال میکند و بزودی فروش فلزیاب در ایران در تمامی ایران نمایندگی فروش فلزیاب نمایندگی فروش طلایاب و نمایندگی فروش گنج یاب راه اندازی خواهد شد تا اپراتور های گنج یاب بدون هیچ مشکلی بتوانند دستگاه فلزیاب ، دستگاه گنج یاب و دستگاه طلایاب خود را بدون هیچ دغدغه ای تهیه نمایند.

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

نمایندگی های مجاز فروش فلزیاب و فروش فلزیاب در ایران

  • نمایندگی فروش فلزیاب در تهران
  • نمایندگی فروش فلزیاب در مشهد
  • نمایندگی فروش فلزیاب در شیراز
  • نمایندگی فروش فلزیاب در اصفهان
  • نمایندگی فروش فلزیاب در تبریز
  • نمایندگی فروش فلزیاب در کرمانشاه
  • نمایندگی فروش فلزیاب لرستان
  • نمایندگی فروش فلزیاب زنجان
  • نمایندگی فروش فلزیاب قزوین
  • نمایندگی فروش فلزیاب اراک
  • نمایندگی فروش فلزیاب در کرج
  • نمایندگی فروش فلزیاب در بوشهر
  • نمایندگی فروش فلزیاب در شمال
  • نمایندگی فروش فلزیاب در جنوب
  • نمایندگی فروش فلزیاب در یزد
  • نمایندگی فروش فلزیاب در همدان
  • نمایندگی فروش فلزیاب در کاشان
  • نمایندگی فروش فلزیاب در گیلان
  • نمایندگی فروش فلزیاب در اهواز
  • نمایندگی فروش فلزیاب در آبادان

 

بهترین فلزیاب های خارجی از نظر سایت eBay و Amazon

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

ای‌بی یا ئی‌بی، یک وب‌گاه مزایده اینترنتی است که مقر آن در ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. بنا بر گزارش eBay که یک فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا می باشد دستگاه های فلزیاب ، طلایاب و گنج زیر به ترتیب شما جزء بهترین و محبوب ترین فلزیاب ها می باشد:

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

بنا بر گزارش Amazon آمازون کام یا آمازون دات کام، شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس، در شهر سیاتل، واشینگتن تأسیس شد. بهترین فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب از نظر شرکت آمازون

۱- فلزیاب گرت Garrett Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

دستگاه فلزیاب گرت با تکنولوژی پیشرفته‌اش آنچه در زیر خاک است را به شما نشان می‌دهد دستگاههای دیگر فقط می‌توانند عمق هدف و یا نوع فلز را به شما نشان دهند ولی دستگاههای گرت بوسیله صفحه نمایش دیجیتال خود اندازه واقعی شیء و عمق دقیق هدف را به شما نشان می‌دهد. اولین رتبه رده بندی فلزیاب های خارجی برتر متعلق به فلزیاب ها و طلایاب های ساخت شرکت گرت (Garrett) آمریکا می باشد. دستگاه طلایابی توانایی کشف طلاهای دفن شده در اعماق بسیار پایین را دارد. ضد آب بودن فلزیاب های گرت امکان جستجو در رودخانه را برای اپراتور فراهم می کند. آمار بسیار بالای در مورد گنج یاب و کشف انواع، طلا، نقره، سکه و جواهرات با فلزیاب های شرکت Garrett باعث محبوبیت این فلزیاب ها شده.

فروش فلزیاب در ایران 09120043750

۲- فلزیاب فیشر Fisher Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

فیشر یک دستگاه فلزیاب امریکایی می باشد. تنوع مدل در فلزیاب های فیشر بسیار زیاد می باشد. بسته به مدل، فلزیاب فبشر دارای قابلیت Threshold و ویژگی تنظیمات خودکار و بالانس اتوماتیک با جنس خاک و دو Mode کاوش حرفه ای است. وزن سبک، طراحی ارگونومیک و کارایی راحت از مزایای دیگر فلزیاب و طلایاب های این شرکت است. در یک جمع بندی کارایی آسان فلزیاب و طلایاب های فیشر نسبت به دیگر فلزیاب های خارجی برتر بیشتر می باشد.

فروش فلزیاب در ایران 09120043750

۳- فلزیاب بانتی هانتر Bounty Hunter Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

فلزیاب Bounty Hunter برای استفاده فوق العاده آسان طراحی شده است که با ویژگی های تفاوت گذاری پیشرفته بین مواد مکشوفه وارد بازار شده است فلزیاب های بانتی هانتر قدرت بالا و نفوذ پذیری بیشتری برای گنج یابی و کشف سکه، جواهرات و … را دارد. محصولات شرکت بانتی هانتر تصویری نیستند و کاملا با صدا کار می کنند. فلزیاب های بانتی هانتر دارای نمایشگر عادی برای نمایش تنظیمات می باشند. طلایاب بانی هانتر کم وزن هستند و کار با آن اپراتور را خسته نمی کند. از فلزیاب و طلایاب های شرکت Bounty Hunter در فروشگاه های اینترنتی خارجی مانند EBAY و AMAZON به عنوان بiترین فلزیاب یاد می کنند.

فروش فلزیاب در ایران 09120043750

۴- فلزیاب تسورو Tesoro Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

تسورو تولید کننده انواع طلایاب های تفریحی و مناسب برای کسانی که مایل به رقابت هستند می باشد. مدل های فلزیاب تسورو سبک وزن می باشد برای گنج یابی ، سکه یابی ، آثار یابی ، طلایاب ، نقره یاب ، آثار هنری یاب ، فلزیاب ضد آبر ، جستجو فلزات در ساحل می باشد تفکیک عالی از مزایای فلزیاب های شرکت تسورو می باشد. این شرکت دارای فلزیاب هایی جهت استفاده در زمین، آب شور یا آب شیرین است. به نظر می رسد علت شهرت شرکت Tesoro راحتی کار برای اپراتورهای آماتور و کاوش های تفریحی می باشد.

فروش فلزیاب در ایران 09120043750

۵- فلزیاب ماین لب Minelab Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

شرکت مین لب در زمینه ساخت و مونتاژ دستگاه فلزیاب و گنجیاب فعالیت دارد و در طول این سال های فعالیت موفق به ساخت محصولات بی نظیری شده است که همواره مورد توجه و استقبال افراد زیاد و اپراتور های حرفه ای بوده است که این افراد کسب موفقیت خود را در گرو استفاده از محصولات شرکت ماین لب می بینند زیرا تکنولوژی خاصی که در ساخت این تولیدات بکار میرود منحصر بفرد و بی نظیر است که امکان کارکرد دقیق و کم خطا را برای این دستگاهها فراهم میکند و میتوانند بهترین و پر بازده ترین پاسخگویی را برای اپراتور داشته باشند شرکت فلزیاب ماین لب چندین مدل دستگاه طلایاب را تولید کرده که پیکربندی آن ها با هم تفاوت دارد.فلزیاب ماین لب نسبت به دیگر شرکت های فلزیاب معتبر می باشد. فلزیاب های ماین لب دارای تکنولوژی حرفه ای تفکیک، ساختار ارگومونیک و نفوذ پذیری عمیق برای اکتشاف طلا می باشد. فلزیاب ماین لب یک فلزیاب حرفه ای، قوی و عالی می باشد. همچنین دارای نمایندگی مجاز در کشور امارات و شهر دبی می باشد.

فروش فلزیاب در ایران 09120043750

۶- فلزیاب نوکتا Nokta Metal Detectors

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

فلزیاب نوکتا دارای صفحه نمایش دیجیتال مجهز به سیستم تفکیک برای طلا مجهز به سیستم تفکیک برای فلزات آهنی و غیر آهن نفوذ بالا و نمایش میزان عمق به صورت الکترونیکی از مزایاب فلزیاب های نوکتا است. شرکت nokta با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و طلایاب همواره سعی دارد تا بهترین و پیشرفته ترین محصولات را تولید کند و انتظارات و نیاز های مشتری را برطرف کند و از این طریق همواره در صدر شرکت های برتر و بزرگ در زمینه فلزیاب باشد .

فلزیاب های ساخته شده توسط این شرکت دارای ویژگی ها و مزیت های منحصر بفردی هستند که این محصولات را ازسایرین و رقبا متمایز میسازد و درباره شرکت نوکتا باید گفت که این شرکت با رعایت استاندارد های جهانی به شرکتی تبدیل شده که برای ارگان ها و سازمان های بزرگ تحقیقاتی , صنعتی , نظامی , امنیتی و …. اقدام به تولید فلزیاب و شکار ساز میکند . چنین قابلیت هایی در کشف محل و اینکه هدف در چه عمقی وجود دارد بسیار مهم است.

بعضی از مدل های فلزیاب نوکتا دارای عدد صفحه نمایش می باشد

یکی از آن ها ردیابی و شعاع زنی زمین را انجام می دهد و دیگری یک رابط گرافیکی حرفه ای برای اپراتور می باشد.

فلزیاب ها و طلایاب های شرکت Nokta در کشور ترکیه تولید می شوند و بسیاری از کشورها صادر می شوند.

فروش فلزیاب در ایران 09120043750

۷- فلزیاب وایتس Whites Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

شرکت whits با تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته و همچنین رعایت استاندارد های جهانی از همان سال های آغاز فعالیت به مشهور ترین شرکت تولید فلزیاب تبدیل شد و برای شرکت ها و ارگان های مختلفی مانند ارتش آمریکا به ساخت طلایاب و فلزیاب اقدام کرد که این تولیدات با پاسخگویی عالی مورد استفاده قرار گرفتند و بدلیل این پاسخگویی و همچنین محصولات بی نظیر دیگر دارای رتبه بندی خاصی در میان شرکت های تولید کننده فلزیاب است . تولیدات شرکت وایتس آمریکا در زمینه های صنعتی , امنیتی , تفریحی و … زبانزد همه است و به عنوان یک رهبر در این زمینه شناخته میشود . محصولات کمپانی وایتس با توجه به داشتن تکنولوژی پیشرفته و کیفیت زیاد میتوانند برای یافتن دفینه ها , جواهرات , گنجینه ها و انواع فلزات گرانبها جزو مناسب ترین گزینه های موجود در بازار باشند و میتوان با استفاده از آنها به نتایج خوب و قابل قبولی رسید .

محصولات این شرکت به حدی با کیفیت هستند و از استاندارد های جهانی برخوردارند که امروزه به کشور ها و قاره های نظیر اسکاتلند , اروپا و آسیا صادر میشوند تا همگان بتوانند از این محصولات استفاده کنند و به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنند . داشتن هدفون، اسپیکر، جستجوی سکوت و Threshold از ویژگی های فلزیاب وایتس است. توسط فلزیاب های Whites می توان بین طلا و آثار به جا مانده از جنگ تفاوت ایجاد کرد. فلزیاب های نظامی بسته به بودجه خرید شما دارای تنوع مختلف می باشد. از ویژگی های فلزیاب وایتس داشتن هدفون و بلندگو و همچنین جستجوی سکوت و threshold می باشد توسط فلزیاب های وایتس می توانیم بین طلا و آثار بجا مانده از جنگ را تشخیص دهیم. (فلزیاب های نظامی)بسته به بودجه خرید شما این شرکت دارای فلزیاب های مختلف می باشد.

۸- فلزیاب بارسکا Barska Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

ضد آب بودن  و کار کردن فلزیاب در عمق کم و ۳ نوع حالت صدا برای فلزات از ویژگی های فلزیاب Barska می باشد. قابلیت اسکن آهسته این فلزیاب را جستجوگر خوبی برای فلزات سطحی کرده است. دقت نقطه زنی در فلزیاب بارسکا بسیار خوب و قابل تحسین می باشد.

۹- فلزیاب او کا ام OKM Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

شرکت OKM یکی از فلزیاب های خارجی برتر در جهان می باشد. فلزیاب OKM مجهز به تکنولوژی ژئوفیزیک است که می تواند در یافتن آب های زیر زمینی و سایر فلزات کمک کند. از فلزیاب های OKM بیشتر برای کشف طلا استفاده می شود کارکارد در عمق پایین و خروجی تصاویر سه بعدی از هدف از ویژگی های OKM می باشد. مکان اصلی شرکت فلزیاب OKM در آلمان است و دارای نمایندگی های زیادی در سراسر دنیا است.

شرکت OKM آلمان در سال 2002 در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال های آغاز فعالیت مهندسین و متخصصین این شرکت موفق به ساخت دستگاههایی شدند که همه گان را به تعجب واداشت و موجب بوجود آمدن تغییر و تحول در زمینه فلزیاب و کار فلزیابی شد . این شرکت محصولات خود را در زمینه های صنعتی , تفریحی , امنیتی , کاوشی و … تولید میکند و این تولیدات در هر بازه ی زمانی ای همواره جزو بهترین محصولات موجود در بازار بوده اند و مورد استقبال شرکت ها و ارگان های تحقیقاتی بزرگ جهان بوده اند . فناوری و ابزاری که در ساخت فلزیاب ها بکار رفته این امکان را به اپراتور میدهد تا برای اندازه گیری های ژئو فیزیکی , یافتن گنجینه ها ,

شرکت او کا ام آلمان OKM Metal Detector

دفینه ها , جواهرات , یافتن آب و فلزات گرانبها از این محصولات استفاده کند و به کشف اهداف بزرگ بپردازد . محصولات این شرکت علاوه بر پیشرفتگی و منحصر بفرد بودن دارای نرم افزار مخصوص و ویژه ی سه بعدی به نام ویژوالایزر هستند که بیش از پیش امکان تحلیل و بررسی دقیق داده ها و تصاویر را برای دستگاه ممکن میسازد و با استفاده از این نرم افزار میتوان کاوش های بی نظیر و دقیقی را انجام داد که سایر دستگاهها قادر به انجام این نوع اسکن ها نیستند و علاوه بر یافتن موارد بالا تونل ها و غار های زیر زمینی را نیز کشف کرد .

کمپانی او کا ام آلمان علاوه بر تولید دستگاههای گنجیاب و ردیاب فوق العاده دارای بهترین و برترین آب یاب های جهان نیز هست . تولیدات شرکت OKM چنان بی نظیر و دقیق هستند که امروزه به اکثر کشور ها و قاره های دیگر صادر میشوند تا همه بتوانند تکنولوژی پیشرفته و موفقیت را با این محصولات تجربه کنند که به همین منظور این شرکت یک شبکه توزیع جهانی تاسیس کرده و در اکثر کشور ها دارای نمایندگی است تا این محصولات در هر نقطه ای در دسترس باشند .

۱۰- فلزیاب ترشر Treasure Metal Detector

فروش فلزیاب در ایران
فروش فلزیاب در ایران

دستگاه فلزیاب TREASURE (نقطه زن) دارای مد تمام فلزات جهت کاوش با قابلیت نمایش عمق هدف مجهز به سیستم آنالیز فلزات آهنی و طلا با قیمتی بسیار مناسب. فلزیاب های ترشر کماندر دارای ۴ حالت کاوش است برای یافتن نقاط از پیش تعیین شده می تواند همزمان ۱۰ مکان بر روی GPS ثبت کند. طلایاب های Treasure Commander دارای قابلیت نفوذ بسیار عالی در اعماق زمین است. همچنین این دستگاه طلایاب و فلزیاب دارای قابلیت نفوذ بسیار خوبی در عمق زمین می باشد.

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید