فروش فلزیاب در همدان

فروش فلزیاب در همدان

فروش فلزیاب در همدان

همدان یکی از شهر های تاریخی و باستانی ایران می باشد. همدان، اولین پایتخت نخستین شاهنشاهی ایران، مادها بوده‌است! آثار پیداشده از محوطهٔ باستانی هگمتانه و نیز کتیبه‌های گنج‌نامه از آن دوران میباشند. همچنین این شهر، در روزگار هخامنشیان، اشکانیان، ساسانیان، آل بویه و سلجوقیان نیز یکی از پایتخت‌های ایران بوده‌است . بخاطر داشتن آثار باستانی و دیدنی زیاد به عنوان پنجمین شهر فرهنگی و توریستی ایران شناخته می شود.

یکی از آثار باستانی مهمی که در همدان قرار گرفته ، هگمتانه می باشد. هگمتانه در زمان ماد ها ساخته شده است و به عنوان اولین پایتخت پادشاهان ایران مشهور می باشد. بخاطر آثار باستانی فراوانی که در همدان یافت می شود ، توجه علاقه مندان زیادی را به کشف دفینه ها و گنجینه ها جلب کرده است.

فروش فلزیاب در همدان
فروش فلزیاب در همدان

فروش فلزیاب در همدان :

همانطور که اشاره کردیم همدان یکی از نقاطی است که دارای گنجینه های پنهان ارزشمندی می باشد که بیشتر آن ها به دوره هخامنشیان بر می گردد. همین امر باعث شده تا علاقه مندان گنج یابی جهت کاوش به این منطقه روی آورند. از طرف دیگر این موضوع باعث فعالیت کلاهبرداران دستگاه فلزیاب در همدان شده است. این افراد فلزیاب جعلی و دست سازخود را با نام فلزیاب خارجی ساخته و اقدام به فروش فلزیاب در همدان و دیگر شهرها می کنند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه فلزیاب یا گنج یاب را از شخص خریداری نکنید و برای خرید فلزیاب اورجینال به شرکت های معتبر و قانونی مراجعه کنید.

در همدان از کجا فلزیاب بخریم؟

شرکت فلزیابی معتبر IKPV برای راحتی کاوشگران همدانی دارای نمایندگی های فروش در شهر های ملایر ، نهاوند ، اسد آباد ، مهاجران می باشد و کاوشگرانی که قصد خرید فلزیاب اورجینال با گارانتی معتبر دارند می توانند با کارشناسان ما با شماره 09917579030 تماس بگیرند تا در کمتر از 48 ساعت دستگاه خود را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید