فروش کویل فلزیاب

فروش کویل فلزیاب

فروش کویل فلزیاب

آشنایی با دیسک فلزیاب :

اگر به فلزیاب های یک دهه پیش نگاهی بیندازید می بینید که فلزیاب های جدید تغییرات اساسی زیادی نسبت به آن ها داشته اند. این تغییرات فقط در تکنولوژی سیستم کارکرد دستگاه ها اتفاق نیوفتاده بلکه تمام بخش های تشکیل دهنده یک فلزیاب بروز و پیشرفته شده اند. یکی از این بخش ها که خیلی هم مهم می باشد کویل فلزیاب می باشد. کویل ها را با نام هایی مانند لوپ یا دیسک فلزیاب هم در بازار می فروشند. کویل یکی از حساس ترین قسمت های یک دستگاه فلزیاب یا گنج یاب به حساب می آید که وظیفه سنس فلز را بر عهده دارد. متاسفانه خیلی از کاوشگران در هنگام خرید کویل زیاد دقت نمی کنند زیرا یک لوپ فلزیاب خوب علاوه بر تشخیص فلز باعث افزایش عمق کاوش دستگاه می شود.

فروش کویل فلزیاب
فروش کویل فلزیاب

نحوه کارکرد کویل ها :

کویل ها به طور معمول دارای دو سیم پیچ هستند که یکی فرستنده و دیگری گیرنده می باشد. البته بعضی کویل ها از یک سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده می کنند. وقتی که فلزیاب روشن می شود سیم پیچ فرستنده یک میدان مغناطیسی را در محیط اطراف ایجاد میکند. وقتی که یک جسم مغناطیسی با این میدان مغناطیسی ایجاد شده برخورد میکند باعث ایجاد یک اعوجاج در میدان مغناطیسی میشود که سیم پیچ گیرنده این اعوجاج را تشخیص میدهد و سیگنال هشداری را به پنل کنترل اصلی میفرستد.

انواع کویل ها از نظر پیکربندی و نوع کارکرد :

  • متحدالمرکز ( Concentric )
  • تکی ( Mono )
  • تصویری ( Imaging )
  • پیکربندی Double-D
  • پیکربندی دو جعبه ای ( ۲Box )

فروش کویل فلزیاب :

شرکت فلزیابی IKPV یکی از موفق ترین تولید کنندگان فلزیاب در ایران می باشد که برای فروش کویل فلزیاب دارای نمایندگی در سراسر ایران می باشد. این شرکت انواع کویل 55 ، کویل 45 ، کویل 35 ، کویل 25 و لوپ یک در یک را با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند. توجه داشته باشید که کویلی که می خواهید خریداری کنید باید سازگار با دستگاه فلزیاب شما باشد. شرکت IKPV فروش کویل ، آن را تست می کند و با گارانتی معتبر به مشتری تحویل می دهد. اگر به دنبال خرید کویل به صورت عمده یا تکی هستید می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید