فروش کویل گنج یاب

فروش کویل گنج یاب

فروش کویل گنج یاب

دستگاه فلزیاب امروزه به یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های الکترونیکی تبدیل شده که در بازار جهانی به فروش می رود. فلزیاب از بخش های مختلفی تشکیل شده که یکی از مهم ترین آن ها کویل یا لوپ می باشد. کویل ها یک بخش حیاتی در فلزیاب ها هستند که باید نگهداری آن دقت کافی داشته باشید. لوپ فلزیاب به نوعی چشم شما در زیر زمین می باشد ، بنابراین برای موفقیت در کاوش خود سعی کنید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. کویل ها دارای انواع مختلفی می باشند که از پیکربندی و تکنولوژی خاصی نیز بهره می برند.

فروش کویل گنج یاب
فروش کویل گنج یاب

انواع کویل فلزیاب :

یک کویل گنج یاب ممکن است دارای هرکدام از پیکربندی های زیر باشد. تفاوت در پیکربندی سبب تغییر در حساسیت ، عمق نفوذ ، میزان خطا و سرعت بازیافت دستگاه می شود. سایز کویل در میزان دسترسی به عمق زمین بسیار تاثیر گذار می باشد ، هرچه اندازه کویل بیشتر باشد عمق بیشتری را کاوش می کند و هرچه کوچک تر باشد درصد تفکیک بهتری را ارائه می دهد.

  • متحدالمرکز ( Concentric )
  • تکی ( Mono )
  • تصویری ( Imaging )
  • پیکربندی Double-D
  • پیکربندی دو جعبه ای ( ۲Box )

نحوه کارکرد کویل :

کویل ها به طور معمول از دو سیم پیچ استفاده می کنند که یکی وظیفه ارسال و دیگری دریافت می کند. وقتی که فلزیاب روشن میشود سیم پیچ فرستنده یک میدان مغناطیسی را در محیط اطراف ایجاد میکند. وقتی که یک جسم مغناطیسی با این میدان مغناطیسی ایجاد شده برخورد میکند باعث ایجاد یک اعوجاج در میدان مغناطیسی میشود که سیم پیچ گیرنده این اعوجاج را تشخیص میدهد و سیگنال هشداری را به پنل کنترل اصلی میفرستد. در برخی کویل ها نیز از یک سیم پیچ برای ارسال و همچنین دریافت استفاده می شود.

فروش کویل گنج یاب در سراسر ایران :

در هنگام خرید کویل باید از سازگاری کویل با دستگاه خود اطمینان حاصل کنید زیرا هر کویلی برای متناسب با سیستم کارکرد فلزیاب طراحی و ساخته می شود. کویل ها نقش اساسی در موفقیت شما دارند پس به هیچ عنوان از کویل های دست ساز برای دستگاه خود استفاده نکنید. شرکت IKPV در سراسر ایران دارای نمایندگی می باشد که می توانید برای خرید فلزیاب ، کویل ، تعمیر و ارتقاء فلزیاب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 09917579030  – 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید