فروش گنج یاب عمق زن

فروش گنج یاب عمق زن

فروش گنج یاب عمق زن

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب موجود در بازار با توجه به اهداف کاری شرکت سازنده دارای قابلیت ها و توانایی های مخصوص به خود هستند. یکی از ویژگی هایی که یگ گنج یاب را از رقبای خود در بازار جهانی متمایز می سازد قابلیت عمق زنی می باشد. زیرا این مسلئه تقریبا برای تمامی کاوشگران گزینه ای حیاتی می باشد و معمولا دستگاهی که عمق بالاتری را بتواند کاوش کند در نگاه کاوشگران اولویت اول را خواهد داشت. عمق نفوذ فلزیاب به عمق قابل دسترسی که یک دستگاه در محیط های مختلف می گویند که قادر است در آن اهداف پنهان شده را پیدا کند.

فروش گنج یاب عمق زن
فروش گنج یاب عمق زن

کدام گنج یاب ها عمق زنی بیشتری دارند؟

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب معمولا از دو سیستم VLF و PI استفاده می کنند. فلزیاب هایی که دارای سیستم VLF هستند عمق بسیار کمی را کاوش می کنند ولی دارای قدرت تفکیک بالایی هستند اما فلزیاب های پالسی (PI) دارای قدرت عمق زنی بالا و قدرت تفکیک پایینی دارند. کمپانی های خارجی اکثرا از سیستم های VLF بهره می برند ولی فلزیاب پالسی معمولا توسط شرکت های ایرانی تولید می شود زیرا عمق زنی بالا در بین کاوشگران بسیار مهم می شود. گنج و دفینه هایی که در ایران قرار دارد معمولا در عمق بالای 3متر دفن شده اند و برخی از فلزیاب های خارجی قادر به کشف آن ها نیستند.

فروش گنج یاب عمق زن :

خرید فلزیاب همیشه با توجه به شرایط محل کاوش و هدف کاوشگر بستگی دارد. زیرا برخی به دنبال عمق زنی بالا هستند و برخی به دنبال تفکیک بهتر اما کاوشگران حرفه ای به دنبال هر دوی آن ها هستند. اگر به دنبال خرید گنج یاب با عمق بالا هستید می توانید به نمایندگی های فروش شرکت IKPV مراجعه کنید. شرکت IKPV  مرکز تولید و فروش گنج یاب عمق زن می باشد که از قدرت تفکیک بسیار خوبی برخوردار هستند.

دفتر فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید