فلزیاب تصویری ارزان

فلزیاب تصویری ارزان

فلزیاب تصویری ارزان

استفاده از جدید ترین سیستم های کاوش می تواند؛ کاوش اهدافی که در اعماق بالایی قرار گرفته اند را تا حد زیادی راحت تر و همچنین موفقیت آمیز تر کند. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشیم که؛ دستگاه های فلزیاب دارای قیمت های بالایی می باشند. به همین ترتیب می توان دریافت که استفاده از سیستم های جدید با تکنولوژی های جدید نیز؛ دارای هزینه های بیشتری خواهد بود. فلزیاب های تصویری یکی از سیستم هایی می باشد که به تازگی جای خود را در این میان باز کرده است، این سیستم دارای قیمتی ارزان نبوده و برای خرید یک فلزیاب حرفه ای تصویری باید هزینه زیادی را صرف کرد. از همین رو بسیاری از افراد بی خیال قابلیت های زیاد این دستگاه ها شده و استفاده از فلزیاب های معمولی را ترجیح می دهند.

فلزیاب تصویری ارزان
فلزیاب تصویری ارزان

برخی از فلزیاب های تصویری ارزان قیمت

  • فلزیاب AJM IMAGING PT
  • فلزیاب RICHEL M-20
  • فلزیاب MobiFuture
  • فلزیاب PV IMAGING
  • فلزیاب KOMATSU A-U-2
  • فلزیاب AUR 370
  • فلزیاب ANTARES IMAGING

آیا فلزیاب ارزان قیمت تصویری وجود دارد؟

مطمعنا با مشاهده عنوان این بخش؛ این سوال در شما به وجود خواهد آمد که آیا با توجه به موارد عنوان شده در بالا؛ فلزیاب تصویری ارزان نیز وجود خارجی دارد. در پاسخ باید بگوییم که بله؛ در صورت مراجعه به کمپانی هایی همانند کمپانی ikpv که یکی از قدیمی ترین و معروف ترین کمپانی های تولید و فروش محصولات فلزیابی می باشد؛ می توان محصولات حرفه ای را مشاهده کرد که با در نظر داشتن و حذف مواردی همانند روابط و واسطه ها؛ حذف برخی از موارد غیر ضروری در دستگاه فلزیاب؛ باعث کاهش قیمت آنها شده و می توانند آنها را با قیمت های معقول و مقرون به صرفه به فروش برسانند.

فلزیاب تصویری ارزان
فلزیاب تصویری ارزان

نحوه کار دستگاه های تصویری

همان طور که می دانید یکی از قوی ترین دستگاه های فلزیاب موجود در کشور؛ فلزیاب های پالسی می باشد. اساس کار این دستگاه ها ارسال و القا پالس به وسیله کویل ها و لوپ های خود میباشد. در این دستگاه ها پالس های ارسال شده با برخورد به اهداف و برگشت آنها؛ دستگاه می تواند مکان؛ نوع و برخی از موارد دیگر را تشخیص دهد. اما در دستگاه های تصویری؛ فلزیاب ها؛ با استفاده از سنسور های قدرتمندی که معمولا از سنسور های مگنومتر استفاده می شود؛ اقدام به تصویر برداری می کنند.

این سنسور ها امکان مشاهده تصویری با کیفیت را برای کاربر فراهم می کند. کاربر می تواند در این تصاویر و با پردازش آنها توسط نرم افزار های قدرتمندی همانند نرم افزار ویژوالایزر؛ اطلاعاتی نظیر مکان دقیق اهداف؛ سایز آنها؛ جنس آنها و حتی موانع موجود و بهترین و سریع ترین راه برای دستیابی به آنها را مشخص کنند. در نهایت این دستگاه ها ابزار های قدرتمندی برای ردیابی انواع اهداف می باشد که می تواند تاثیر زیادی در صرفه جویی در وقت و هزینه های کاربر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید