فلزیاب جی پی زد را بهتر بشناسیم

فلزیاب جی پی زد را بیشتر بشناسیم

در مقاله قبلی در مورد فلزیاب GPZ 7000 به طور مختصر صحبت کردیم ، اما در مطلب قصد داریم تا در مورد این فلزیاب بیشتر بدانیم. کاوش طلا هرگز آسان نبوده است، اما به لطف فلزیاب جی پی زد و فناوری استفاده شده در آن انقلابی برای کشف طلا بوجود آمده است. این دستگاه فوق العاده می تواند قطعات کوچکی را که در عمق زمین قرار دارند را شناسایی کند و همچنین تا 40٪ قدرت عمق کاوش بیشتری نسبت به فلزیاب GPX 5000 دارد.

فلزیاب جی پی زد
فلزیاب جی پی زد

فلزیاب جی پی زد 7000 از سوی برخی از کاوشگران طلا مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج به شدت به نفع آن است. ویژگی های آن شامل موارد زیر است:

  • عمق کاوش و حساسیت زیاد 

استفاده از فناوری شکست زمین ZVT (انتقال ولتاژ صفر)  باعث شده تا به میزان قابل توجهی حساسیت را افزایش دهد و GPZ 7000 را قادر می سازد تا طلا را عمیق تر از سایر فلزیاب ها تشخیص دهد.

  • بالانس زمین فلزیاب جی پی زد

همه فلزیاب ها این توانایی را ندارند تا بالانس زمین را به صورت خودکار انجام دهند. اما این دستگاه توانایی بالانس در زمین های معدنی که دارای شرایط کارای سختی می باشند را دارد.

  • قدرت بالا در حذف نویز

با استفاده از این گنج یاب دیگر باید با نویز ها و سیگنال های مزاحم خداحافظی کنید. با 256 کانال حذف نویز، فلزیاب جی پی لذت گوش دادن به صدای امیدوار کننده را به ارمغان می آورد. سیم پیچ هوشمند Super-D به شدت تداخل ناشی از خاک مغناطیسی را کاهش می دهد در نتیجه موج سر و صدا زمین کاهش می یابد.

  • سیستم منو ساده فلزیاب جی پی زد

GPZ 7000 به لطف سیستم منو ساده و تنظیمات قابل دسترس، دارای رابط کاربرری آسان است. همچنین دارای یک دفترجه راهنمایی می باشد که برای افرادی که به تازگی وارد عرصه فلزیابی شده اند مناسب می باشد.

  • سیستم صوتی بی سیم با دقت بالا

دیگر هیچ خبری از سیم و کابل اضافی وجود ندارد. سیستم بی سیم WM 12 به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به اتصال هدفون خود به دستگاه، به صورت بی سیم از آن استفاده کنید. این سیستم کیفیت صدا را بهینه می کند. شما می توانید از بلندگو داخلی یا هدفون شخصی خود استفاده کنید.

  • تعیین مکان با GPS و نقشه برداری کامپیوتری

تصور کنید که قادر به دیدن محل خود و ثبت مشاهدات خود در حین حرکت باشید. شما با استفاده از یک GPS داخلی می توانید زمین بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهید و همچین می توانید نقاط مورد علاقه خود را با Google Maps ذخیره کنید.

  • کویل ضد آب فلزیاب جی پی زد

کوبل GPZ 7000 کاملا ضد آب می باشد و می تواند تا عمق 1 متر در زیر آب مانند رودخانه و … کاوش کند.

 

منبع : joanallendetectors

 

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

مشاوره و خرید