فلزیاب حرفه ای اورجینال

فلزیاب حرفه ای اورجینال

با سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی، در این مقاله قصد داریم درباره فلزیاب حرفه ای اورجینال صحبت کنیم. دستگاه های زیادی امروزه در بازار وجود دارد. اما تعداد دستگاه های حرفه ای بسیار کم است. و تعداد دستگاه های فلزیاب حرفه ای اورجینال از آن هم کمتر است. البته اگر اطلاعات لازم در زمینه شناخت این دستگاه ها داشته باشیم. می توانیم به راحتی آنها را از نمونه های تقلبی تفکیک کنیم.

کاوشگری

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که علاقه به  گنج یابی حرفه ای  دارید. باید در نظر بگیرید که حتمأ دستگاه شما مجهز به سیستم های پیشرفته باشد.

فلزیاب حرفه ای اورجینال
فلزیاب حرفه ای اورجینال

این موضوع در سراسر جهان صدق می کند. عمده دلیل علاقه کاوشگران در کشورهای مانند ایران دفینه یابی است. کاوشگران زیادی روزانه وارد این عرصه شده و از همین رو فروش دستگاه های فلزیاب و ردیاب های گنج و دفینه بسیار بالا می باشد.

دستگاه های طلایاب تقلبی

دستگاه های زیادی به نام های خارجی در ایران به فروش می رسند. ما به دلیل تحریم ها، نمی توانیم این دستگاه ها را به صورت قانونی وارد کشور کنیم و اگر هم وارد شوند نمی توانیم از خدمات پس از فروش و ضمانت های آنها استفاده کنیم.

همین قضیه باعث شده تا افراد سود جو در بازار وارد شوند و دستگاه های بدون کیفیت را با نام های خارجی وارد بازار کنند. این دستگاه ها که بدون ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می شوند نمی توانند کارایی خاصی داشته باشند.

دستگاه دفینه یاب اورجینال

در کشور ما با پیشرفت صنعت کاوشگری کمپانی های مانند آی کا پی وی دست به تولید انواع دفینه یاب حرفه ای زدند. این کمپانی تمام دستگاه های خود را با بهترین متریال و ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

نکته ای که در این قسمت باید بگوییم این است که هیچ کمپانی حرفه ای در جهان وجود ندارد. که محصولات الکترونیکی تولید کند و محصول خودش را ضمانت نکند. این باعث می شود که مشتریان از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنند.

تعدادی از این محصولات حرفه ای کمپانی آی کا پی وی را در این قسمت معرفی می کنیم. با ما همراه باشید شاید یکی از آنها؛ همان دستگاهی باشد که قرار است شما را به موفقیت برساند.

  • فلزیاب AJM IMAGING PT
  • طلایاب MobiFuture
  • گنج یاب ZICCO X1
  • دفینه یاب RICHEL M-20
  • سکه یاب COBRA ION
  • گنجیاب ANTARES
  • دستگاه فلزیاب AUR 370
فلزیاب حرفه ای اورجینال
فلزیاب حرفه ای اورجینال

نحوه کاوش صحیح دفینه

انجام هر کاری به روش و شیوه درست و صحیح خود منجر به انجام سریع تر؛ راحت تر و دقیق تر خواهد شد. و در نهایت نتیجه بهتری حاصل می شود. بسیاری از افراد فارغ از این که از دستگاه های فلزیاب استفاده نمی کنند؛ به شیوه صحیح آن نیز به کاوش نمی پردازند. برای گنج یابی و استفاده از دستگاه های فلزیاب؛ باید صبور بود. برای کاوش با فلزیاب های پالسی باید قبل از کاوش در فضای باز و مکانی عاری از فلز اقدام به بالانس کردن دستگاه کنید.

برای ردیابی فلزات مختلف باید صبر زیادی به خرج داد و با حرکت های آهسته رو به جلو به صورت چپ و راست کردن لوپ از فاصله 20 الی 30 سانتی متری از زمین اقدام به کاوش کنید. فلزیاب های پالسی با استفاده از صدای بوق به کاربر وجود هدفی را اطلاع می دهد. از این رو باید به دقت به آلارم های مختلف دستگاه توجه کنید و حتما این موضوع نیاز به تمرین قبلی خواهد داشت؛ چرا که گاها ممکن است تشخیص تفاوت این صدا ها از هم کمی دشوار باشد.

نتیجه گیری

در نهایت کاوشگری با دستگاه های حرفه ای اورجینال می تواند یک تجربه موفق برای هر کسی باشد. پس توصیه می کنیم زمان و سرمایه خود را برای دستگاه های بی کیفیت و غیر اصلی هدر ندهید.

شما می توانید برای مشاوره رایگان در زمینه تهیه دستگاه های دفینه یاب حرفه ای با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید