فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای دستگاهی است که می تواند فلزات با ارزش را در اعماق بسیار زیاد کاوش کند. این دستگاه ها مجهز به سیستم های خاصی هستند. که با نمونه های تفریحی و امنیتی تفاوت های زیادی دارند. پس با ما همراه باشید تا در ادامه با این دستگاه ها آشنا شوید.

فلزیاب آماتور

صنعت فلزیابی هم مانند تمام صنایع دیگر در این سالها بسیار پیشرفت کرده است. در این صنعت دستگاه هایی تولید می شوند که می توانند در صنعت توریسم و تفریحات ساحلی کارآمد باشند اما نمی توانند در دفینه یابی کارایی خای داشته باشند.

دستگاه های دیگری هم برای امنیت فروشگاه ها و بازرسی بدنی ساخته می شوند. که می توانند کارایی مناسبی داشته باشند. اما این دستگاه ها هم در گنجیابی کارایی ندارند. در واقع تمام فلزیاب هایی که با این شرایط تولید می شوند از سیستم وی ال اف بهره می برند که به سیستم فرکانس کوتاه هم معروف است و فلزیاب هایی هستند که دفینه یابی نمی کنند.

فلزیاب حرفه ای

دستگاه های فلزیاب حرفه ای از سیستم پالسی بهره می برند. این دستگاه ها می توانند فلزات را در عمق های بالاتر از سه و نیم متر هم کاوش کنند. این دستگاه ها می توانند با استفاده از لوپ های مختلف میزان دقت و قدرت کاوش خودشان را هم تغییر دهند.

در نمونه های حرفه ای باید طلایاب شما مجهز به سیستم تفکیک فلزات با ارزش از کم ارزش هم باشد و فلزاتی مانند طلا، نقره، مس و مفرق را به صورت جداگانه شناسایی و کاوش کند. این کار باعث می شود شما به راحتی به هدف برسید.

ثبات دستگاه های حرفه ای هم بسیار نکته مهمی است که باعث می شود این دستگاه ها در شرایط مختلف عملکرد یکسانی داشته باشند. این بالانس با زدن یک دکمه در این دستگاه ها میسر می شود.

بهترین فلزیاب

بهترین فلزیاب یا Professional Metal Detector در نوع ساختار مدار خود می تواند از باتری های کوچک نیز استفاده کند زیرا قطعات الکترونیک جدید بسیار ریز و با قدرت بالا و عملکرد و کیفیت عالی می باشد. و کارکرد قطعات الکترونیک جدید که در طراحی فلزیاب حرف های پیشرفته فرکانسی استفاده می شود به نسبت نوع و مدل خود بسیار بهتر عمل می کند.

این فلزیاب ها دارای ابعاد کوچکتر به نسبت دیگر فلزیاب های مغناطیسی میی باشد و از آنجا که در دستگاه های فلزیاب فرکانسی طبق اصول رادار می توان از کویل یا لوپ استفاده نمی کند و سنسورهایی با کارکرد جریان فرکانس کار می کند همچنین حمل و نقل این دسته از فلزیاب به علت وزن سبک آن آسان تر بوده.

فلزیاب حرفه ای
فلزیاب حرفه ای

گنج یاب حرفه ای

این فلزیاب با تکنولوژی پیشرفته از سری جدیدترین دستگاه های فلزیاب می باشد و دارای مدار الکترونیکی ردیاب، یا شعاع زن آنتنی با فلزیاب تصویری به همراه یکدیگر طراحی شده است و قدرت آن برای شناسایی هدف های با ارزش در زمین تفکیک DISCRIMINATION طلا ، نقره ، مس ، روی ، آهن ، نیکل و کروم بسیار دقیق می باشد.

البته فلزیاب فوق حرفه ای و پیشرفته نیز در نوع فلزیاب تصویری و آنتن راداری یا فلزیاب ترکیبی یا فلزیاب چندکاره نیز به بازار فلزیاب ارائه می شود که مجهز به انواع سنسور ها با توان عملکرد فرکانس و شعشعات الکترومغناطیس میباشد و همین نوع سیستم فرکانسی قادر است با کویل یا لوپ سیم پیچ دار نیز بصورت مجزا یا همراه سنسور نوری حرارتی یا سنسور مادون قرمز یا سنسور التراسونیک کار کند.

انواع فلزیابهای حرفه ای

فوق پیشرفته ترین فلزیاب های امروزه در بازار جهانی از نوع فلزیاب فرکانسی ، فرکانس القایی ، فلزیاب جذبی و رادار زمینی دستی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X میباشد.

قدرت گنجیاب حرفه ای

قدرت فلزیاب حرفه ای یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب به نوع عملکرد آن بستگی دارد. اما قدرت این فلزیاب به داشتن اطلاعات از نوع عملکرد فلزیاب نیز وابسته است. و کار کردن با یک فلزیاب حرفه ای باید با دقت به انجام برسد.

چرا که این دستگاه برای کار حرفه ای طراحی شده است و کار آن به مراحل دقیق شرایط تشخیص هدف به نسبت نوع مواد معدنی و منابع صحنه کار و وضعیت آلیاژ هدف وابسته است و این ایجاد ارتباط به قدرت کار اپراتور فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب وابسته است.

برخی از فلزیاب های شرکت IKPV

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فلزیاب حرفه ای می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز یا  تهران با شماره 09120043750  تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت فلزیاب شرکت IKPV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید