فلزیاب قسطی در نمایندگی فلزیاب تهران

فلزیاب قسطی در نمایندگی فلزیاب تهران | فروش فلزیاب قسطی در تهران

در بررسی موضوع امروز، فلزیاب قسطی در نمایندگی فلزیاب تهران، قصد داریم شرکت فلزیابی معتبری را خدمتتان معرفی کنیم، ۲۰ سال سابقه در تولید، فروش، تعمیر و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب باعث شده است که شرکت IKPV بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران شود و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام میشود و متخصصان زبده و با تجربه شرکت اماده پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان هستند.

فلزیاب قسطی
فلزیاب قسطی

فروش فلزیاب قسطی در نمایندگی فلزیاب تهران

در مقایسه با دستگاههای تولیدی شرکت های خارجی ، فلزیاب های شرکت IKPV عملکرد بسیار بهینه تری دارند و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی ما بر اساس شرایط اقلیمی ایران بوده و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است.شرکت IKPV بزرگترین فروشنده محصولات برند های معروف فلزیاب خارجی در ایران بوده و تمامی محصولات به صورت کاملا اورجینال و با ضمانت به مشتریان عرضه میشود و برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان فروش محصولات به صورت قسطی در نمایندگی فلزیاب تهران مهیا شده است.

اگر هزینه کافی برای خرید دستگاه گنج یاب ندارید و یا میخواهید یک فلزیاب حرفه ای خریداری کنید و هزینه آن را در چند قسط پرداخت کنید میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا دستگاه خود را در کمتر از 24 ساعت در اقصی نقاط ایران دریافت کنید و از 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت برخوردار شوید. برای آگاهی از شرایط فروش فلزیاب قسطی با واحد فروش تماس گرفته و از قیمت جدیدترین فلزیاب های خارجی آگاه شوید.

مشاهده برخی از محصولات ما :

 

چنانچه قصد خرید انواع  قسطی یا طلایاب قسطی را دارید میتوانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت مشاوره در مورد فلزیاب قسطی با نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09917579030 تماس بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید