فلزیاب نقطه زن قوی

فلزیاب نقطه زن قوی

فلزیاب نقطه زن قوی

قطعا با دستگاه های فلزیاب و گونه های مختلف آن آشنا شده اید و یا حداقل نام آنها را شنیده اید. دستگاه های فلزیاب به دلیل دستیابی کاوشگران گنج به اهداف مورد نظر خود؛ ابداع و ساخته شدند. و خب به راحتی می توان دریافت که هر فرد می تواند دارای نظر متفاوت و اهداف متفاوتی باشد. به همین علت نیاز وجود دستگاه های فلزیاب با انواع مختلف به وجود آمد. یکی از قوی ترین سیستم ها و فلزیاب ها، فلزیاب نقطه زن می باشد. این دستگاه ها یکی از پر کاربرد ترین های این عرصه می باشد. به دلیل کارایی و قدرت فوق العاده ای که این دستگاه ها دارند در اغلب موارد دستیابی به اهداف بدون وجود این دستگاه ها غیر ممکن می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

فلزیاب نقطه زن چیست و یک فلزیاب قوی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان راجع به ماهیت دستگاه های نقطه زن صحبت خواهیم کرد. سیستم فلزیاب های نقطه زن در اغلب موارد؛ آنتن راداری می باشد. از ویژگی های این سیستم می توان به عمق کاوش بالا و مکان یابی دقیق اهداف اشاره کرد. این فلزیاب ها همانطور که از نام آنها نیز پیداست؛ برای مکان یابی و به اصطلاح نقطه زنی دقیق اهداف؛ استفاده می شوند. اهدافی که در کشور ایران وجود دارند؛ در اعماق بالای 3 متر قرار دارند. برای رسیدن به یک هدف؛ در حالت عادی باید وقت و هزینه زیادی را صرف حفاری کرد که در اکثر مواقع می تواند بی مورد باشد. اما با استفاده از این دستگاه ها به راحتی می توان با کشف و مشاهده مکان دقیق اهداف؛ علاوه در صرفه جویی در وقت و هزینه ها؛ با راحتی بیشتری نیز کاوش را به پایان برسانیم.

فلزیاب نقطه زن قوی
فلزیاب نقطه زن قوی

برخی از ویژگی های یک فلزیاب قوی

  • سیستم کاوش برای دفینه یابی در ایران حتما باید پالسی باشد
  • عمق کاوش زیر 3 متر مناسب گنج یابی در ایران نخواهد بود
  • باید دارای قابلیت های نقطه زنی و شعاع زنی باشد
  • در صورت امکان دارای قابلیت یون یابی باشد
  • قدرت تفکیک دستگاه باید در حد استاندارد باشد
  • به دلیل جنس خاک کشور؛ دستگاه باید دارای قابلیت حذف املاح باشد
  • یکی از موارد مهم قابلیت اتصال به کویل های مختلف می باشد
  • یک فلزیاب خوب باید دارای وزن و اوریگامی قابل قبول باشد
  • در صورت امکان دستگاه های مکمل که دارای سیستم تصویری باشد

از کجا فلزیاب نقطه زن حرفه ای بخریم ؟

قطعا به خوبی شاهد وجود کمپانی های زیادی که در این عرصه فعالیت می کنند؛ هستید. به دلیل قیمت بالای این محصولات؛ فعالان و تولید کنندگان زیادی روزانه وارد این عرصه می شوند. افرادی که بدون داشتن تخصص های لازم و تجربه کافی پا به این عرصه گذاشته و تنها به دلیل سود خود؛ اقدام به تولید فلزیاب می کنند. این در حالی می باشد که استفاده از یک دستگاه فلزیاب بی کیفیت و بد می تواند تمام آینده یک کاوشگر ایرانی را در بر داشته باشد و تحت الشعاع قرار دهد.

همان طور که می دانید؛ قیمت فلزیاب بسیار بالا می باشد. از این رو تنها عده ی معدودی می توانند به راحتی یک دستگاه بخرند. و عده زیادی به ناچار با هزینه های سنگین و گاها حتی فروش بخشی از زندگی خود؛ می توانند یک دستگاه را خریداری کنند. بسیاری از افراد نیز به خرید فلزیاب بی کیفیت و ارزان قیمت روی می آورند که محکوم به شکست خواهند بود. تنها راه تضمین این موضوع؛ مراجعه به کمپانی های معتبر و با سابقه می باشد که؛ محصولات خود را با ضمانت و گارانتی به فروش می رسانند. خرید فلزیاب با گارانتی یکی از مطمعن ترین راه های خرید فلزیاب می باشد.

نظر برای “فلزیاب نقطه زن قوی

  1. درود بر شما ، مطالب تان خوب بود، اما متاسفانه ۹۹درصد فروشنده ها به دلیل آگاه نبودن خریدار، جنس بیکیفیت با جعبه شیک تحویل مشتری میدن و۹۹درصد افراد دراین کار ناموفق اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید