فلزیاب ونکویش استرالیا

فلزیاب ونکویش استرالیا

فلزیاب ونکویش استرالیا

 

این امکان ندارد که به کشف گنج و دفینه علاقه مند باشید و اسمی از گنج یاب های ماینلب استرالیا نشنیده باشید. کمپانی فلزیابی ماینلب را می توان به عنوان برترین تولید کننده فلزیاب در دنیا معرفی کرد. کیفیت و کارایی محصولات ماینلب در دنیا شناخته شده هستند. دلیل اصلی که ماینلب را از سایر تولید کنندگان فلزیاب در جهان متمایز کرده است ، استفاده از تکنولوژی های پیشرفته انحصاری می باشد. اوج قدرت ماینلب را در تکنولوژی های بکار رفته در سری فلزیاب جی پی ایکس و گنج یاب جی پی زد می توان مشاهده کرد. ماینلب در سال 2019 محصولی را به بازار ارائه داد که از نظر ظاهری بسیار متفاوت عمل کرده بود. به همین منظور قصد داریم به بررسی این فلزیاب بپردازیم. 

فلزیاب ونکویش استرالیا
فلزیاب ونکویش استرالیا

بررسی فلزیاب ونکویش استرالیا :

این یک دستگاه جدید و پرقدرت با تکنولوزی و تجهیزات مجهز ماینلب است که به طور رسمی در 14 سپتامبر 2019 منتشر شد. البته خیلی ها درک نمی کنند که چرا ماینلب این دستگاه را با این توانایی ها به بازار ارائه کرده است با اینکه قبلا فلزیاب سری GO-FIND و Equinox را تولید کرده بود. به هر حال قصد داریم مهمترین ویژگی های فنی و کاربردی را در مورد هر مدل برای شما ارائه می دهیم تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که آیا واقعاً به یکی از آنها نیاز دارید یا نه ، و در این حالت ، کدام یک بیشترین کاربرد را برای شما دارد. با توجه به ویژگی های هر یک می توانید یکی را انتخاب کنید و ادامه هر یک را جداگانه بررسی می کنیم.

1. VANQUISH 340 :

این اولین و ارزانترین سری از فلزیاب های ونکویش است که بیشتر برای مبتدیانی که به دنبال یک فلزیاب ساده با تنظیمات کمتر می گردند طراحی شده است در زیر مهمترین ویژگی های Vanquish 340 را بیان می کنیم:

  • حالتهای جستجو : دارای سه مد جستجو سکه ، جواهرات و تمام فلزاتمی باشد و فاقد حالت سفارشی می باشد.
  • تفکیک فلز : استفاده تکنیک (Iron Bias) با سطح بالا (high). این ویژگی برای اولین بار در سری Equinox معرفی شده است.
  • 4 سطح حساسیت : وقتی در مورد حساسیت صحبت می کنیم ، به طور کلی به اندازه و عمق هدف اشاره می کنیم.
  • 3 تن صدای هدف : بسته به میزان نیاز شما دارای صدای بم ، کم و زیاد می باشد.
  • 4 سطح نشانگر عمق : به شما امکان می دهد عمق هدف خود را تخمین بزنید … هر سطح حدود 2 و نیم اینچ است.
  • کویل : استفاده از یک کویل Double-D 10*7 که برای هر هدفی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • باتری : دارای 4 باتری نوع AA ، قابل تعویض می باشد.
  • کویل های تا عمق 3 فوت ضدآب هستند.

2. VANQUISH 440 :

فلزیاب 440 مدل دوم سری فلزیاب ونکویش ماینلب است که تقریباً شبیه به 340 است اما دارای برخی از ویژگی های مفید اضافی است که می توانید از آنها استفاده کنید تا فلزات بیشتری پیدا کنید. در مقایسه با 340 ، این ویژگی های اضافی است که 440 به ارمغان می آورد:

  • حالتهای جستجو : در مدل قبلی 3 حالت وجود داشت ولی در این مدل 5 حالت جستجو : سکه ، عتیقه، جواهرات ، سفارشی ، تمام فلزات
  • حساسیت : به جای 4 سطح ، در این مدل 10 سطح قرار دارد. این امکان را به شما می دهد تا نسبت به اهداف حتی کوچکتر نیز حساس شوید.
  • 5 سطح نشانگر عمق هدف به جای 4 سطح.

به صورت کلی باید بگویم که 440 به شما امکان می دهد با انواع هدف های بیشتری در شرایط زمینی متفاوتی مقابله کنید و اهداف را در عمق بیشتر را نیز کشف کنید.

3. VANQUISH 540 :

540 نیز شبیه به 440 است ، اما مجموعه ای از ویژگی های تکمیلی را در اختیار شما قرار می دهد که گزینه های تشخیص بیشتر و سادگی شنیدن و شناخت اهداف خود را در اختیار شما قرار می دهد. امکانات موجود در Vanquish 540 که در مدل قبلی وجود نداشتند:

  • هدفون بیسیم : این مدل از 2 فن آوری پشتیبانی می کند تا آن را با هدفون های بی سیم جفت کند. بلوتوث معمولی که یک روش معمول برای این منظور است و فناوری aptX که با اطمینان از تأخیر بسیار کمتری (فقط با تاخیر 40 میلی متر) پاسخی بسیار سریعتر به شما می دهد.
  • کویل بزرگتر : استفاده از کویل Double-D با ابعاد 12*9 که کاوش عمق بیشتری را فراهم می کند.
  • نمایشگر : صفحه نمایش این مدل دارای نور پس زمینه می باشد که کاوش در شب را راحت می کند.
  • باتری : 540 به جای باتری های قابل تعویض که 440 و 340 دارند دارای باتری های قابل شارژ است.
  • تفکیک فلز : استفاده از Iron Bias با تنظیمات سطح کم و زیاد (High and Low). بدین معنی که فلزیاب شما همچنین سیگنال هایی از اهداف غیر آهنی را که بسیار نزدیک به آهن هستند را انتخاب می کند.

در نتیجه می توان گفت که این مدل سهولت تشخیص در شرایط تاریک، امکان پوشش فضای بیشتر در هنگام چرخش و امکان کاوش بیشتر به دلیل استفاده از باتری قابل شارژ و استفاده از هدفون های بی سیم را فراهم می کند.

4. VANQUISH 540 Pro Pack :

در مقایسه با 540 معمولی  چیز دیگری در مورد VANQUISH 540 PRO PACK غیر از این واقعیت که با 2 کویل مختلف ارائه شده است وجود ندارد:

  • کویل کوچک 8 * 5 اینچی Double-D : اگر به دنبال حساسیت بیشتری در مورد اهداف کوچکتر هستید. می توانید استفاده کنید.گبا این حال این کویل فضای زیادی را پوشش نمی دهد و نمی تواند خیلی عمیق کاوش کند.
  • کویل بزرگ 12 * 9 اینچی Double-D : اگر به دنبال کاوش عمق بیشتر با پوشش محل بیشتر هستید گزینه خوبی می باشد اما این می تواند به ضرر حساسیت نسبت به موارد کوچک باشد.

نتیجه گیری کلی در مورد فلزیاب ونکویش :

کاوشگران عزیز به پایان نقد و بررسی فلزیاب ونکویش ماینلب رسیدیم و امیدوارم که این مطلب مورد رضایت شما قرار گرفته باشد. به صورت کلی ونکویش برای کاوشگران مبتدی طراحی شده ، با این که ویژگی های خوبی دارد اما مناسب کاوشگران حرفه ای که به دنبال کشف گنج و دفینه در ایران نمی باشد. برای خرید گنج یاب تصویری حرفه ای جهت کاوش اتاقک های زیرزمینی ، مقبره ها و دفینه ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

شماره تماس : 09917579030 _  09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید