فلزیاب BeachHunter 300

فلزیاب BeachHunter 300 محصول شرکت Whites

فلزیاب BeachHunter 300 محصول شرکت Whites

فلزیاب BeachHunter 300 یکی از بهترین محصولات فلزیاب و گنج یاب می باشد که برای کاوش در ساحل و رودخانه بکار گرفته میشود. تکنولوژی بیشرفته این فلزیاب به طوری  است که حتی برای  کار در محیط های آلوده نیز ساخته شده است تا اپراتور بدون هیچ نگرانی در شرایط سخت خاک هم بتواند به کاوش بپردازد.

برخی از خصوصیات فلزیاب BeachHunter 300

– طول دسته قابل تنظیم
– صدای تمام فلزات: VCO
– خروجی صدا: هدفون های ضد آب
– باتری: هشت عدد باتری قلمی
– عمر باتری: ۲۰
– دیسک صوتی: داخلی و بدون صدا
– کویل جستجو انتخابی: BeachHunter
– کویل جستجو استاندارد: ۱۲ اینچی
– تعداد تنظیمات پیش فرض: ۲
– فرکانس: دوگانه

فلزیاب BeachHunter 300
فلزیاب BeachHunter 300

جستجو در مناطق آبی

برای جستجو کردن در ساحل فلزیاب BeachHunter 300  بهترین انتخاب است که از زباله ها دوری و گنج ها را چه داخل و چه خارج آب برای شما پیدا میکند. جعبه ی کنترل آن قابلیت جدا شدن را دارد و همچنین دارای ال ای دی های رنگی ست که به شما این امکان را میدهد تا قطعات پیدا شده را با تنها یک نگاه تشخیص دهید.

وسایل الکترونیکی و آب معمولا با هم سازگار نیستند، ولی این دستگاه کاملا ضد آب بوده و تا عمق ۲۵ فوتی بدون هیچ مشکلی کار میکند.
دارای کویل جستجو مخصوص عنکبوتی پرقدرت برای شناسایی عمق های خیلی پایین است و با اپوکسی (چسب پلاستیکی) پر شده است که به آن قابلیت شناور شده روی آب را میدهد: این دستگاه فلزیاب آب را کنار نزده و در آن غرق نمیشود.

هدفون های Piezo داخل جعبه ی آن هم همچنین در برابر برخورد تصادفی آب مقاوم و کاملا ضد آب هستند.فرکانس دوگانه ی شناسایی این دستگاه به آن این قابلیت را میدهد تا بهترین نتایج را در خشکی و آب برای شما فراهم آورد. سه حالت جستجوی دستگاه فلزیاب به شما این امکان را میدهد تا آن را به دلخواه تنظیم کنید.

ویژگی های برجسته فلزیاب BeachHunter 300  محصول Whites آمریکا

  •  دارای سه کنترل داخلی، حساسیت و زمینی
  • دارای جعبه کنترلی با قابلیت جدا شدن
  • فلزیابی با فرکانس دوگانه
  •  قابلیت شناسایی فلز در آب شور و شیرین
  •  شناسایی آسان قطعات پیدا شده
  •  دارای دو حالت جستجوی جداگانه
  •  ضد آب
جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید