فلزیاب FORS GOLD محصول شرکت NOKTA

فلزیاب FORS GOLD محصول شرکت NOKTA ترکیه

فلزیاب FORS GOLD محصول شرکت NOKTA ترکیه

فلزیاب FORS GOLD قابل استفاده درسخت ترین زمین ها تشخیص دقیق الکترونیکی توضیحات محصول فلزیاب FORS GOLD با ویژگی‌ها، طراحی و لوازم جانبی خود، فلزیابی حرفه‌ای است که بر اساس نیازهای طلایابان در سراسر جهان تولید شده است. فلزیاب FORS GOLD نسبت به کوچکترین قطعات فلزات، بسیارحساس طراحی شده است.

تنظیمات پیشرفته‌ی این دستگاه اثرات خاک‌های معدنی و صخره‌های تفته‌ای را که در زمینه‌های طلا با آن مواجه می‌شویم به حداقل می‌رساند. این دستگاه، خرده‌فلزهایی را که سایر جستجوگران در اعماق دست‌نیافتنی آن را از دست می‌دهند را می‌یابد. مجموعه‌ی پرو، نه‌ تنها ارائه‌کننده‌ی یک فلزیاب عالی است، بلکه کویل جستجو و تمامی لوازم جانبی مورد نیاز را به همراه دارد. این فلزیاب نه‌ تنها قوی‌ترین در اکتشاف طلا است، بلکه بهترین انتخاب شما برای خرید می‌باشد.

فلزیاب FORS GOLD قابل استفاده درسخت ترین زمین ها

همانطورکه همه میدانیم اکتشاف‌کنندگان باتجربه در زمینه طلا شرایط زمینی سختی را برای جستجو دارند. این زمین‌ها در بیش‌تر اوقات شامل مقادیر زیادی مواد معدنی حاوی آهن و صخره‌های تفته‌ای می‌شوند که منجر به ارسال سیگنال‌های اشتباه می‌شود و تاثیر منفی بر عملکرد فلزیاب ها می‌گذارد. FORS GOLD، به لطف تنظیمات پیشرفته طراحی‌شده‌اش برای به حداقل رساندن این مواد معدنی، حتی در سخت‌ترین زمین‌ها نیز بی‌عیب‌ونقص عمل می‌کند.

فلزیاب FORS GOLD
فلزیاب FORS GOLD

حالت جستجو 

این حالت برای استفاده در زمینه های طلا ایجاد شده و عمیق‌تر از DI3 است. حالت یادشده عمق بیش‌تری را برای جستجوی خرده ‌فلزها فراهم می‌کند و تأثیرات صخره‌های تفته را به حداقل می‌رساند.

حالت تفکیک 

این حالت، سه‌ حالت صوتی تفکیک است. این حالت، برای استفاده در حوزه‌هایی که در آن گونه‌های مختلف فلز وجود دارد، مطلوب است، چرا که شما را قادر می‌سازد باتفکیک صوتی سریع‌تر جستجو کنید.

جستجوی کلی 

این حالت، بعضی وقت‌ها با عنوان حالت «تمام فلز» شناخته می‌شود و ژرف‌ترین حالت دستگاه است. ویژگی متفاوت این حالت در مقایسه با سایر حالت‌ها این است که صدای آستانه‌ای (threshold sound) مداومی را در پس‌زمینه دارد. شما می‌توانید از طریق گوش دادن به تغییر در این صدا، عمیق‌تر جستجو کنید.

برخی از ویژگی های گنجیاب FORS GOLD

  • قابلیت کار در هرنوع زمین با هر شرایطی
  • عمق کاوش بالا
  • مناسب برای کاوش طلا

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید