فلزیاب SAFEGUARD

فلزیاب SAFEGUARD تولید کمپانی Detectorpro آمریکا

فلزیاب SAFEGUARD تولید کمپانی Detectorpro آمریکا

یکی از کاربرد های معمول فلزیاب ها، کاربرد های امنیتی است. فلزیاب های دستی جهت تفتیش بدنی در ورودی اماکن حساس و نظامی ، ورودی استادیوم ها و ورزشگاهها ، اماکن مذهبی و تجمعات مهم به کار میروند. در این گونه موارد باید از دستگاههای سبک با سرعت عملکرد بالا استفاده کرد که در عین حال دارای دقت و حساسیت کافی نیز باشد. ما این دسته از فلزیاب ها را با عنوان فلزیاب دستی یا فلزیاب راکتی میشناسیم.

فلزیاب دستی ( راکتی )

دسته ای از فلزیاب ها که به فلزیاب دستی یا فلزیاب راکتی مشهور هستند ، فلزیاب هایی هستند که دارای کاربرد امنیتی بوده و برای بازرسی بدنی در فرودگاهها، اماکن حساس و استادیوم ها و تجمعات بزرگ استفاده میشوند. این فلزیاب ها دارای وزن بسیار سبک بوده و قادر هستند اشیاء ریز فلزی را از فاصله ای حدودا 20 تا 30 سانتی متری تشخیص دهند.

فلزیاب SAFEGUARD
فلزیاب SAFEGUARD

فلزیاب SAFEGUARD

کمپانی Detectorpro که تولید کننده انواع و  است محصولات مختلفی بدین منظور تولید کرده است. فلزیاب دستیSAFEGUARD که فلزیاب مکمل قابل اعتمادی است از این سری تولیدات کمپانی دتکتورپرو است.فلزیاب SAFEGUARD قادر است تا اشیا فلزی همانند کلت و چاقو را از فاصله 20 تا 30 سانتی متری تشخیص دهد و اشیاء ریزتر چون تیغ را از فاصله 10 تا 20 سانتی متری پیدا میکند. قیمت بسیار پایین فلزیاب DetectorPro Safeguard یکی از عوامل فروش بسیار بالای آن در مقایسه با فلزیاب های دستی دیگر است و برای کار با آن نیازی به هیچ آموزشی نیست و تنها با خواندن دفترچه راهنمای همراه محصول میتوانید به راحتی و بدون هیچگونه مشکل با آن کار کنید.تنظیم حساسیت در فلزیاب SAFEGUARD به ساده ترین روش صورت میگیرد و وزن بسیار سبک آن نیز استفاده و حمل آن را بسیار ساده میکند.

برخی از ویژگی های فلزیاب دستی SAFEGUARD

  • قابلیت اسکن 360 درجه با حساسیت فوق العاده
  • دارای دو سیستم هشدار صوتی و لرزشی به همراه چراغ LED
  • حساسیت قابل تنظیم توسط کاربر
  • رنگ های مختلف چراغ LED (سبز : دستگاه روشن – قرمز : هشدار یافت شدن فلز – سبز چشمک زن : اتمام باطری )
  • قابلیت کار با یک باطری 9 ولت با شارژدهی بیش از 30 ساعت
  • وزن بسیار سبک و ساخته شده از بهترین مواد اولیه
  • دوسال گارانتی ( فقط در کشور های خارجی )

اگر قصد خرید طلایاب دستی SAFEGUARD را دارید میتوانید هم اکنون با مشاورین ما در سراسر کشور با شماره 09917579030 در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید