فلزیاب Trove Ultimate

فلزیاب Trove Ultimate | فلزیاب جعلی کلاهبرداری فلزیاب پارس

فلزیاب Trove Ultimate | فلزیاب جعلی کلاهبرداری فلزیاب پارس

آیا کیفیت فلزیاب خارجی بهتر از فلزیاب ایرانی است؟ محصولی که خریدار به نام فلزیاب انگلیسی خریداری می کند، آیا واقعا ساخت انگلستان است یا تنها نام فلزیاب انگلیسی بر روی آن قرار گرفته است؟ متاسفانه متاسفانه این روزها مشاهده می کنیم که عدم اطلاع کافی خریداران فلزیاب باعث شده که افراد کلاهبردار مانند فلزیاب پارس ، فلزیاب مدرن یا فلزیاب ایده آل دستگاه های بدون کیفیت و تولید داخل را با قیمتی بالاتر و به نام به فروش برسانند. اما مسئله اینجاست که برخی ایرانی ها دچار خودباختگی در ریشه خود هستند و کالای ایرانی را با داشتن مارک خارجی می پذیرند در غیر این صورت رغبتی نشان نمی دهند. همین موضوع باعث شده تا برای فروش  خود به سمت پدیده مارک گذاری بروند.

فلزیاب Trove Ultimate | فلزیاب تقلبی

شاید گمان برخی از افراد این باشد که جعل برند و فروش کالاهای تقلبی صرفا مختص بازار لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی و پوشاک است، اما این روزها بازار فیک به  هم رسیده است. نمایندگی فلزیاب تهران هم در این موضوع می گوید: کمتر شرکت هایی مانند کمپانی  در ایران دست به تولید فلزیاب های با کیفیت و دارای گارانتی می کنند و بیشتر شرکت های دیگر مانند شرکت  یا  اقدام به فروش فلزیاب جعلی و بدون کیفیت می کنند. اما این واقعیت بر چه کسی پوشیده است که سهم عمده تولیدات  متعلق به شرکت فلزیاب IKPV است. شاید همین اعتبار در سراسر ایران باعث شده تا برخی فرصت طلبان هوس کنند تا از نام فلزیاب خارجی سوء استفاده کنند و منافع خودشان را با تولید و جعل نام برندهای دیگر پیش ببرند.

فروشندگان کلاهبردار مانند فلزیاب پارس یا فلزیاب مدرن که در کشور ایران اقدام به فروش فلزیاب تقلبی و بی کیفیت می نماید و برای اینکه بتواند دستگاه های فلزیاب جعلی و فاقد کارایی خود را به خریدار فلزیاب بفروشد به دروغ از نام فلزیاب خارجی برای دستگاه های فلزیاب ایرانی و بدون کیفیت خود استفاده می کند و در زمان  به مشتری اعلام نمی کنند که این  ساخت ایران می باشد. شرکت فلزیاب پارس سعی دارد که دستگاه  و بدون کیفیت خود را با نام یک فلزیاب خارجی به فروش برساند و با همین ترفند مبلغ های بسیار زیادی را از  دریافت می کند.

فلزیاب Trove Ultimate فلزیاب تقلبی کلاهبرداری فلزیاب مدرن

فلزیاب تقلبی Trove Ultimate یک فلزیاب جعلی کاملا تولید ایران می باشد که توسط شرکت کلاهبردار فلزیاب پارس ( فلزیاب مدرن ) به عنوان فلزیاب خارجی با نام فلزیاب دیپ فایندرز کشور انگلستان در بازار فروش فلزیاب ایران به فروش می رسد.

فلزیاب تقلبی DEEP FINDERS

فلزیاب تقلبی ترو ویدو

  • فلزیاب جعلی PAD 1061
  • فلزیاب جعلی NKS-1000 3D GPR

3 دیدگاه برای “فلزیاب Trove Ultimate | فلزیاب جعلی کلاهبرداری فلزیاب پارس

  1. سلام خسته نباشید.ممنون از اطلاع رسانی دلسوزانتون.بنده دوتا سوال دارم یکی اینکه آیا کلا ردیاب یا فلزیاب دیپ فایندر انگلیسی نیست و جعل و فیکه؟
    دوم اینکه مرحمت کنید یه ردیاب خوب که سطح کاوشش تا یک کیلومتر یا بعضا کمتر هم بود مهم نیست و عمق کاوش تا 15 متر که تا ده مت هم بود کفایت میکنه و فقط مهم برام کارایی دستگاس بخدا چند ماهه درگیر خرید هستم و هر کی یه چیزی میگه والله خسته شدم شما اگه کمک کنین یه عمر دعا گوی خودت و خانواده محترمتون خواهم بود.ممنون

    1. سلام بله شرکت دیپ فایندرز وجود خارجی دارد ولی دستگاههای تقلبی در ایران به نام این شرکت تولید میشود اگرچه ما نمیتوانیم کیفیت دستگاههای خود آن شرکت را تایید کنیم. ردیاب های با کیفیت را بعد از مشاوره انتخاب کنید. شماره تماس جهت مشاوره 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید