فلز یاب تصویری

فلز یاب تصویری

فلز یاب تصویری

قدرت تصویر برداری در دستگاه های فلز یاب تصویری؛ از سنسور های حرفه ای و قدرتمندی منشا دارد که اطلاعات و دیتا های مربوطه را از زمین جمع آوری می کند. اطلاعات جمع آوری شده به صورت خام می باشد و قابل مشاهده نخواهد بود. در این میان از یک واسط نرم افزاری استفاده می شود که قوی ترین آنها؛ نرم افزار ویژوالایزر می باشد. این نرم افزار این دیتا ها را به صورت گراف های رنگی (تصویر) به نمایش می گذارد. به جرات می توان گفت تمامی کاوشگران مشتاق استفاده از این ابزار می باشند. چرا که تاثیر زیادی در نتیجه کاوش خواهد داشت. افزایش راندمان و عملکرد کاوش تنها یکی از نتایج مثبت استفاده از این دستگاه ها می باشد.

فلز یاب تصویری
فلز یاب تصویری

دلایل استفاده از فلز یاب تصویری

دفینه یابی یکی از فعالیت هایی می باشد که بشر همواره از سال های بسیار دور تا کنون بدان مشغول بوده اند. امروزه این فعالیت بسیار پر طرفدار تر از گذشته می باشد. دلیل آن نیز؛ وجود دستگاه های فلزیاب می باشد. حال باید این موضوع را در نظر گرفت که اهداف به دسته بندی های زیادی تقسیم بندی می شوند. نوع مکان؛ نوع خاک؛ موانع و نحوه قرار گیری آنها نیز باعث شده است تا دستگاه های مختلفی با سیستم ها و قابلیت های مختلفی مورد نیاز باشد. یکی از قوی ترین و پر کاربرد ترین همچنین سازگار ترین دستگاه با انواع اهداف و شرایط موجود؛ دستگاه های فلزیاب و گنجیاب های تصویری می باشد.

با استفاده از فلزیاب ها و طلایاب های تصویری به راحتی کاوشگر می تواند؛ تصاویر اهداف خود را مشاهده کند. موانع موجود بر راه آن را مشاهده نماید. سریع ترین راه را برای دستیابی به هدف خود را مشاهده کند؛ زمان کاوش خود را کاهش دهد. درصد موفقیت خود را افزایش دهد و به طور کلی کاوشی حرفه ای تر را تجربه کند.

تلفن تماس : 09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید