قیمت دستگاه فلز یاب

قیمت دستگاه فلز یاب

قیمت دستگاه فلز یاب

به دلیل اهمیت زیادی که دستگاه های فلزیاب در کاوش دفینه و گنج یابی دارد؛ استفاده زیادی از آنها می شود. روزانه تعداد بی شماری از انواع دستگاه های فلزیاب با سیستم های مختلف کاوش تولید و به فروش می رسد. کاوشگران با به وجود آمدن این دستگاه ها به راحتی توانستند انواع اهداف فلزی و غیر فلزی؛ ارزشمند و غیر ارزشمند را ردیابی و کاوش کنند. وجود این دستگاه ها امروزه در کاوش گنج و دفینه بسیار ضروری می باشد. بدین شکل که بدون استفاده از این ابزار ها دفینه یابی غیر ممکن خواهد بود. قیمت دستگاه فلز یاب ها با توجه به کاربرد زیادی که در این عرصه دارند؛ بسیار بالا می باشند. مواردی نظیر نوع سیستم و قابلیت هایی که دارند نیز در تعیین قیمت و قیمت گذاری این ابزار ها نقش موثری دارند.

قیمت دستگاه فلز یاب
قیمت دستگاه فلز یاب

قیمت دستگاه فلز یاب اورجینال

به طور قطع همه به خوبی می دانیم که قیمت هر دستگاه با کیفیت و اورجینال آن؛ در مقایسه با دستگاه های بی کیفیت و یا کم کیفیت و فیک؛ بسیار بالاتر می باشد. در بسیاری موارد خرید یک دستگاه میان رده؛ می تواند جوابگو باشد و صرف هزینه های بیشتر برای خرید یک محصول اورجینال؛ غیر ضروری می باشد. اما در این مورد؛ صرف هزینه های بیشتر می تواند بسیار موثر در رسیدن به اهداف باشد.

همان طور که می دانید, عمق دفینه ها در ایران بسیار بالا می باشد. این موضوع در کنار خاک های معدنی کشور؛ استفاده از یک دستگاه فلزیاب میان رده؛ می تواند موجب عدم دستیابی شما به اهداف گردد. در شرایط حاکم؛ استفاده از یک دستگاه اورجینال تنها گزینه و راه موجود برای موفقیت در کاوش می باشد.

برخی از دستگاه های اصل

  • فلزیاب ZICCO X1,
  • فلزیاب AJM 13300,
  • فلزیاب DERAK 110,
  • فلزیاب COBRA ION,
  • فلزیاب ANTARES,
  • فلزیاب RICHEL M-40

09917579030

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید