قیمت گنج یاب

قیمت گنج یاب

لیست قیمت گنج یاب

کمپانی های خارجی زیادی هستند که در زمینه تولید فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کنند. این شرکت ها هرکدام دارای محصولات مختلفی هستند که بر اساس معیار های مشخصی قیمت متفاوتی را دارند. البته قیمت های ارائه شده فقط برای فروش در مارکت های اروپایی می باشد. کمپانی هایی مانند گرت ، فیشر ، ماینلب ، او کا ام ، لورنز ، وایتس را می توان برترین شرکت های عرصه فلزیابی دانست. قیمت گنج یاب با توجه به کارایی و قابلیت هایی که شرکت های سازنده برای آن در نظر گرفته اند متغییر می باشد. البته نام شرکت سازنده نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد.

قیمت گنج یاب
قیمت گنج یاب

قیمت گنج یاب در ایران :

قیمت هر کالایی در ایران با توجه به شرایط اقتصادی پیش رو کاملا متفاوت می باشد ، به خصوص کالای دیجیتال. اما فلزیاب در ایران دارای ثابتی نمی باشد. از مسائل اقتصادی که بگذریم ، مهم ترین عامل در افزایش قیمت گنج یاب در ایران ، واردات غیرقانونی آن می باشد. زیرا استفاده و نگهداری ان دارای ممنوعیت قانونی می باشد. البته همین موضوع باعث شده تا فلزیاب جعلی و تقلبی در بازار داخلی زیاد شود که به اسم فلزیاب خارجی به فروش می رسند.

عوامل موثر در قیمت فلزیاب :

  • قابلیت هایی که ارائه می دهد مانند : عمق کاوش ، بالانس زمین ، تفکیک فلزات ، نمایشگر عمق هدف و …
  • کمپانی سازنده یکی از عوامل افزایش قیمت دستگاه می باشد شرکت هایی مانند گرت ، ماینلب ، لورنز زیرا تبدیل به یه برند در این زمینه شده اند.
  • کشور سازنده نیز در قیمت تاثیر گذار است. بخاطر کیفیت محصولات بالا که ارائه می دهند. مانند امریکا ، آلمان ، استرالیا

مرکز معتبر فروش فلزیاب خارجی اورجینال :

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید فلزیاب اورجینال با ضمانت می گردید ، می توانید با دفاتر فروش فلزیاب IKPV در سراسر ایران مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. شرکت IKPV تنها شرکت ایرانی است که دستگاههای تولیدی آن با فلزیاب های خارجی رقابت داشته و در اکثر موارد عملکرد بسیار بهتری نسبت به آنها دارند و به دلیل نداشتن محدودیت های ذکر شده دارای قیمت بسیار پایینتری نیز هستند. این شرکت بزرگترین فروشنده محصولات برند های معروف فلزیاب خارجی مانند فلزیاب فیشر ، فلزیاب او کا ام ، فلزیاب گرت ، فلزیاب ماین لب ، فلزیاب وایتس ، فلزیاب لورنز ، فلزیاب اکس پی ، فلزیاب نوکتا ، فلزیاب ماکرو ، فلزیاب کبرا و … در ایران بوده و تمامی محصولات به صورت کاملا اورجینال و با ضمانت به مشتریان عرضه میشود. برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب IKPV  اینجا کلیک کنید.

آدرس دفتر مرکزی : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید