نماد خرچنگ در دفینه یابی

نماد خرچنگ در دفینه یابی و گنج یابی

نماد خرچنگ در دفینه یابی و گنج یابی

خرچنگ‌ها از خانواده سخت پوستان هستند. شکمشان کاملاً در زیر بدنشان پنهان است. روی بدن از پوسته‌ای سخت پوشیده شده‌است. همچنین آنها دارای یک جفت چنگال هستند. خرچنگ‌ها در تمام اقیانوسهای جهان یافت می‌شوند اما برخی نیز در آب‌های شیرین و همچنین درون خشکی به ویژه در مناطق گرمسیری نیز زیست می‌کنند. اندازه خرچنگ‌ها بسیار متنوع است از خرچنگ نخودی که تنها چند میلی‌متر اندازه دارد تا خرچنگ عنکبوتی ژاپنیکه طول پاهایش بیشتر از ۴ متر است.

نماد خرچنگ در دفینه یابی
نماد خرچنگ در دفینه یابی

خرچنگ‌ها همه‌چیزخوار هستند آنها به ویژه از جلبک و سایر غذاها دیگر شامل نرم‌تنان ٬کرم‌ها، سخت‌پوستان دیگر، قارچها و باکتریها و خرده غذاهایی که در دسترسشان باشد تغذیه می‌کنند. برای بسیاری از خرچنگ‌ها، یک رژیم غذایی حاوی مواد گیاهی و حیوانی، باعث رشد سریع‌تر و بیشتر زنده ماندن آنها می‌شود.

مفهوم نماد خرچنگ در دفینه یابی و گنج یابی

نماد خرچنگ در تمدن های قدیم به عنوان نمادی اعتقادی بوده و برای هدفهای مختلفی استفاده می شده است. اما این نماد بیانگر خطر و دقت می باشد. معمولا در منطقه ای که این نماد وجود دارد از طلسم و یا جادو استفاده شده است. در مناطق طلسم شده اگر آب وجود داشته باشد امکان دارد طبیعت عقرب و خرچنگ با هم هماهنگ باشد. بنابراین برای کاوش بهتر است که رودخانه، دریاچه و باتلاق، شروع کنید. با نماد خرچنگ، ممکن است دفینه در جوی آب آسیاب نیز باشد.

برخی از مطالب مرتبط

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ، ، ، ، و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید