نماد دست

نماد دست در دفینه یابی و گنج یابی

نماد دست در دفینه یابی و گنج یابی

 امروزه با استفاده از تجربیات بدست آمده از دفینه یابان مشهور و با استفاده از نتایجی که علم باستان شناسی بدست آورده سعی می کنیم که به جستجوگران گنج ، باستانشناسی جدید و مدرن ، مناسب عقل و علم را ارائه نماییم. تفاوت و دیدگاه ما این است که به دور از خرافات ، دروغ ، حرفهای مزخرف و با تکیه بر علوم باستان شناسی نظرات خودمان را بیان کنیم.

نماد دست
نماد دست

نماد دست در گنج و حفاری دفینه

نماد دست چند حالت دارد که باید به آن دقت نمایید(آیا دست راست و یا دست چپ است؟و…)دقت کنید که اگر انگشتی با بقیه فرق داشته باشد یا کج شده باشد آن انگشت جهت را به شما نشان می دهد.دست باید نشانه دیگری هم داشته باشد ، پس آن انگشتی که کج است به نشانه آخر اشاره دارد. وقتی در کنار دست علامت های دیگری باشد (مانند سوراخ و…) هم می تواند جهت را نشان بدهد و عمق هدف را تعیین می نماید.

معمولاً یونانی ها از دست برای قسم ،آنهم بصورت برجسته استفاده می نمودند و وقتی باهم گنجینه ای را مخفی می کردند بدین صورت قسم می خوردند و یا بقولی هم قسم می شدند.اگر اطراف دست علامت دوم نباشد (مانند: یک خط یا نقطه وسوراخ و…) برای دست راست 25 قدم و برای دست چپ 5 قدم به سمت مسیر انگشتان باید بروید.اگر دو دست باشد قسم است و هم میتواند مربوط به دعا نمودن ونیایش باشد.

اگر در داخل دست علامت + یا ضرب باشد صد درصد علامت دفینه است. در این حالت اگر در داخل دست راستی که انگشتان از هم باز شده اند علامت + یا ضرب باشد به سمت انگشتان 19 الی 25 قدم بروید و به دنبال نشان آخر باشید.در همین حالت اگر انگشتان بسته باشد و فقط انگشت اشاره باز شده باشد ، 40 الی 70 قدم به سمت جایی که اشاره می کند ، هدف قرار دارد.در کل دست نشانه آخر نیست و باید یک علامت دیگر را پیدا کنید که آن علامت تمام کننده است.

نماد دست
نماد دست

نظر دیگر

نماد دست نشانه دفینه است و به 5 قسمت تقسیم می شوند.

  • چپ معمولی
  • راست معمولی
  • دست چپ باز
  • دست راست باز
  • دست بدون انگشت شست

به شکل بالا تقسیم بندی میشوند. رمزگشایی آنها با پا متفاوت است. دست معمولی را توضیح می دهیم. دست معمولی در اینجا یعنی دستی که فقط با انگشت اشاره ، اشاره می کند. روش رمز کشایی هم اینطور است که، 40 قدم (یا 40 متر) جلوتر است. دست راست نیز 70 متر جلوتر میباشد. حالا نوبت دستان باز می باشد.دست چپ باز یعنی دستی که انگشت شست دارد. روش رمزگشایی هم این است که 19 قدم (یا متر) جلوتر از آن است.و روش حل دست راست نیز این است که 21 قدم جلوتر از نشانه است. اینجا نیز مزار و یا تخته سنگ سوراخی وجو دارد. و در آخر می رسیم به دست بدون انگشت شست، روش حلش این است که انگشت کنده شده را باید پیدا کرد، اگر پیدا شود دفینه زیر همان تخته سنگ می باشد.

اگر روی تخته سنگی علامت دست پیدا شد اولین چیزی که باید دقت کنیم این است که تمامی انگشتان سر جایشان باشند. بعد از آن، روی یکی از انگشتان (معمولا شست) باید دقیقا رویش، حفره ایی به اندازه یک نخود باشد، در جهت انگشتی که حفره دارد (حداکثر 20 متر) باید سنگ صافی را پیدا کنید.آن سنگ را بردارید و زیرش را حفر کنید، 1 یا 1.5 متر پایین تر دفینه منتظر شماست.این نشانه یک تله دارد. تله هم همان گاز زهردار می باشد. لطفا دقت کنید. و وقتی به دفینه رسیدید به سرعت دست به آن نزنید و کمی منتظر بمانید.

معرفی فلزیاب های کمپانی IKPV ایران

  • فلزیاب MINI GPR محصول کمپانی IKPV ایران
  • فلزیاب ANTARES تولید شرکت IKPV ایران
  • فلزیاب Ajm Bugle تولید شرکت IKPV ایران
  • فلزیاب AUTOCRAT تولید کمپانی IKPV مدل ۲۰۱۸
  • فلزیاب KOMATSU A-U-16 تولید کمپانی IKPV ایران
  • فلزیاب DERAK Super Sensor GPR تولید کمپانی IKPV ایران
  • دستگاه فلزیاب RICHEL-M-160 ساخت ایران
  • ردیاب TOMAS-S-ANT تولید کمپانی IKPV ایران
  • فلزیاب PV 5000 2018 شرکت IKPV

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در ارتباط با انواع دستگاه های فلزیاب، فلزیاب تصویری ، فلزیاب آنتن راداری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب امنیتی و همچنین خرید ، فروش ، اجاره و تعمیر دستگاه فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره  09917579030 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید