نماد روباه

نماد روباه در دفینه یابی و نشانه های مهم روباه در گنج یابی

نماد روباه در دفینه یابی

نماد روباه حیوانی مکار و پر فریب با چشمانی نیمه درشت که پوزه(دهان) آن جلب توجه میکند. نماد روباه بیشتر بانماد های دیگر به کار برده میشود از جمله شیر -ببر-انسان و… روباه جانوری از تیرهٔ سگسانان است. روباه تقریباً در همه جای دنیا زندگی می‌کند. روباه در نواحی قطبی در جلگه‌های بی‌درخت شمال و دور نیز به سر می‌برد. در سراسر دنیا روباه‌ها به رنگ‌های مختلف دیده می‌شوند. در بیابان‌های آفریقا و در خاورمیانه در کویرها و در دشت‌های خشک نیز روباه زندگی می‌کند.

نشان روباه در دفینه یابی باستانی :

روباه‌های سرخ در اروپا، آفریقا، ودر آسیا و آمریکای شمالی به سر می‌برند. البته همهٔ روباهان سرخ، واقعاً سرخ‌رنگ نیستند نماد روباه نظر شما را به خود جلب میکند وبه شما میگوید از مسیر من بیایید که در واقع میخواهد شما را فریب دهد . به هیچ عنوان در مسیر نماد روباه دنبال بار نگردید.بار در مسیر مخالف روباه استچ اگر چه علامت روباه یک نشانه نادر است ولی دفینه زیاد و خیلی با ارزشی دارد. و یک نشانه مهم در گنج یابی می باشد. در گذشته نماد شانس بوده و بیشتر در مکانهای سرگرمی به تصویر کشیده شده است. اگر در اراضی یک نشانه روباه پیدا کردید مهمترین نقطه ایی که باید به آن توجه کنید این است که باید نشانه بالای تپه ایی باشد

تفسیر سمبل روباه در دفینه یابی :

كه از هر طرف به راحتي قابل رويت بوده و پیاده رو نداشته باشد. و گاهاً نیز نشانه روباه را در ورودی مزار ها درست کرده اند. روباهی که برای قبر درست شده نشانه قبر یک فرد جوان که در سن جوانی مرده و پولدار بودن آن می باشد. در داخل مقبره مقادیر زیادی مجسمه و اشیاء موجود نشانه تمساح بعنوان نماد رهبری و افراد موفق را به تصویر کشیده است. (افرادی قوی ، ساکت ، حیله گر و بی باک) موقعی که در اراضی با یک نشانه تمساح روبرو شدید کلمات کلیدی که باید به آنها دقت کنید است.

ارتباط بین نشانه خوک و روباه نیز در بعضی از منابع گفته شده است. .نظر دیگر: حیوانی مکار و پر فریب با چشمانی نیمه درشت که پوزه (دهان) آن جلب توجه میکند. نشانه روباه بیشتر با نمادهای دیگر به کار برده میشود از جمله شیر -ببر-انسان و…نظر شما را به خود جلب میکند وبه شما میگوید از مسیر من بیایید که در واقع میخواهد شما را فریب دهد . به هیچ عنوان در مسیر نماد روباه دنبال دفینه نگردید. دفینه در مسیر مخالف روباه است.

نماد روباه
نماد روباه

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید