همه چیز در مورد گنج یاب

همه چیز در مورد گنج یاب

همه چیز در مورد گنج یاب

در این مقاله قصد داریم شما را با همه چیز در مورد گنج یاب ها آشنا کنیم. دفینه یاب ها به دستگاه هایی گفته می شود، که توانایی ردیابی فلزات مختلف را دارند. انجام این کار با استفاده از روش های گوناگونی صورت می گیرد. که معروف ترین و قوی ترین آنها سیستم کاوش پالسی می باشد.

در این روش؛ دستگاه ها با ارسال پالس هایی به درون زمین به صورت مداوم؛ اقدام به سنس اهداف می کنند. ارسال پالس ها به صورت مدام و لحظه ای صورت می گیرد. این سیگنال ها و پالس های ارسالی با برخورد به اهداف؛ بازخورد داده می شوند. و پس از دریافت مجدد آنها توسط کویل فلزیاب؛ پردازش شده و اهداف را مشخص می کنند.

همه چیز در مورد گنج یاب

همه چیز در مورد گنج یاب های پالسی

دستگاه های پالسی دارای سازگاری بسیار بالایی با خاک و اقلیم و حتی سنس اهداف موجود در کشور ما می باشند. اما بیشترین نکته ای که باعث می شود ما این دستگاه ها را دفینه یاب حرفه ای بدانیم عمق کاوش آنها است.

سایر سیستم های کاوش همانند وی ال اف, نه آن که به صورت صد درصد جوابگو نباشد. اما به دلیل عدم سازگاری می تواند. تا حد زیادی مانع موفقیت شما بوده و یا آن را با سختی های زیادی رو به رو کند. و در ضمن این سیستم نمی تواند عمق بالا را کاوش کند.

سیستم پالسی دارای زیر مجموعه های مختلفی می باشد. در ادامه به برخی از معروف ترین آنها اشاره خواهیم کرد. نکته ای که در خرید این فلزیاب ها حائز اهمیت می باشد؛ این است که دستگاه های حرفه ای را از کمپانی های حرفه ای می توانیم تهیه کنیم.

برخی از سیستم های کاوش و برخی از دستگاه های ساخته شده بر آن پایه

  • ردیاب آنتن راداری ؛ DMF-Y
  • سیستم بوقی ؛ AJM BUGLE
  • دستگاه های فلزیاب تصویری ؛ ANTARES IMAGING
  • دستگاه های فلزیاب مکمل ؛ AUR 370 PLUS
  • کاوشگر شاقولی ؛ PMR-IR2
  • سیستم کاوش موبایلی  ؛ MobiFuture
  • یون یاب ؛ COBRA ION
  • اسکنر ها ؛ RICHEL M-80

نتیجه گیری

پس از مراجعه به یک کمپانی معتبر در نظر داشته باشید. که حتما دستگاه مورد نظر خود را مورد تست و بازبینی حضوری قرار دهید. دستگاه های گنج یاب بسیار حساس هستند و احتمال خرابی آنها، مانند تمام دستگاه های الکترونیکی وجود دارد.

پس از جایی دستگاه تهیه کنید که محصول خود را با ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می کند. این ضمانت نامه هم خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت می کند هم می تواند هزینه های اضافی را پوشش دهد.

شما می توانید برای مشاوره رایگان با شماره های -09917579030-09120043750- تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید