گراهارد فیشر

گراهارد فیشر موسس شرکت فلزیاب فیشر

گراهارد فیشر موسس شرکت فلزیاب فیشر

امروزه کمپانی های زیادی در عرصه تولید فلزیاب فعالیت دارند، اما نفطه شروع این شرکت ها در سال 1931 در ایالت متحده آمزیکا می باشد و گراهارد فیشر محقق آلمانی به عنوان اولین موسس شرکت تولید فلزیاب در جهان می باشد.

گراهارد فیشر

گراهارد فیشر دانشمند متولد آلمان می باشد، او پس از گذراندن تحصیلات عالی در دانشگاه درسدن (Dresden) به ایالت متحد آمریکا مهاجرت کرد، او کار خود را به عنوان محقق با ایده مکان یابی رادیویی هواپیما آغاز کرد و پس از آن تصمیم به اختراع فلزیاب های دستی افتاد و ایده خود را با البرت انیشتین که قبل از آن به درستی اختراع فلزیاب های دستی را پیشبینی کرده بود در میان گذاشت. اگرچه مخترع واقعی فلزیاب دستی مورد مناقشه می باشد و قبل از فیشر فلزیاب در سال 1881 توسط الکساندر گراهامبل اختراع شده بود (مراجعه شود به مطلب مربوط به اختراع فلزیاب).

فیشر در سال 1931 آزمایشگاه تحقیقاتی خود را به عنوان اولین تولید کننده فلزیاب در جهان تاسیس کرد،کمپانی فیشر همچنان در حال تولید انواع فلزیاب در جهان می باشد.

گراهارد فیشر موسس شرکت فلزیاب فیشر

برخی از محصولات ساخت شرکت فلزیاب FISHER

فلزیاب امنیتی

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید