گنج یاب ارزان قیمت

گنج یاب ارزان قیمت

گنج یاب ارزان قیمت

گنج یاب ها در بازار داخلی به یکی ار دستگاه های پر کاربرد در میان کاوشگران تبدیل شده است. زیرا کاوشگران به دنبال دستگاهی هستند تا موفقیت ها را در کشف طلا و دفینه ها افزایش دهد. گنج یاب دستگاهی است که قادر به تفکیک فلزات می باشد یعنی می تواند جنس فلز زیر خاک را تشخیص دهد. تفکیک فلز یکی از فاکتور های مهم در گنج یابی می باشد. گنج یاب های دارای مدل های مختلفی هستند که کاربرد خاص خود را دارند. گنج یاب ها با توجه به قابلیت هایی که ارائه می دهند دارای قیمت بالایی نیز هستند. 

"

فروش گنج یاب ارزان قیمت :

داشتن یک دستگاه حرفه ای در کاوش کمک زیادی به شما خواهد کرد. خرید گنج یاب خارجی در بازار داخلی به خاطر واردات غیرقانونی از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و از طرف دیگر کارایی لازم جهت کشف دفینه ها را نخواهند داشت. یکی از شرکت هایی که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب درایران فعالیت می کند شرکت IKPV می باشد که محصولات آن از کیفیت وکارایی بسیار بالایی برخوردار می باشند و بخاطر تولید در داخل کشور از قیمت بسیار پایینی نیز برخوردار می باشد.

برخی از گنجیاب های ارزان قیمت این شرکت :

  • AJM IMAGING
  • AJM BUGLE
  • ANTARES
  • RICHEL M-40
  • ZICCO X2
  • AJM 13300
  • ANTARES IMAGING

این شرکت انواع گنج یاب تصویری ، آنتن راداری ، مگنومتر، گنج یاب پالسی و حفره یاب را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. بنابراین اگر به دنبال خرید گنج یاب با قیمت پایین که از کیفیت و کارایی بالایی نیز برخوردار باشد می توانید لیست قیمت گنج یاب های شرکت IKPV مشاهده کنید و دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای خرید آن نیز با کارشناسان فروش ما در نماینگی های سراسر کشور تماس بگیرید را شما را راهنمایی کنند.

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید