گنج یاب پالسی ارزان قیمت

گنج یاب پالسی ارزان قیمت

گنج یاب پالسی ارزان قیمت

آشنایی با گنج یاب پالسی :

در عرصه فلزیابی و گنج یابی آرزوی هر کاوشگری این است که داشتن یک دستگاه گنج یاب حرفه ای ، گنجینه های ارزشمندی را کشف کند. همان طور که می دانید گنج یاب ها یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در زمینه گنج یابی می باشد. اگر اطلاعات درستی در مورد گنج یاب ها ندارید می توانید اینجا کلیک کنید. گنج یاب ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک برای هدف خاصی تولید شده است. گنج یاب پالسی یکی از آن ها می باشد که از تکنولوژی القاء پالسی (PI) بهره می برد. این دستگاه ها از عمق کاوش بالایی برخوردار هستند و همچنین عملکرد عالی در زمین های معدنی دارند. گنج یاب های پالسی بهترین انتخاب برای کاوشگران ایرانی می باشد.

گنج یاب پالسی ارزان قیمت
گنج یاب پالسی ارزان قیمت

گنج یاب پالسی ارزان قیمت :

گنج یاب های پالسی دارای مدل های مختلفی هستند مانند گنج یاب تصویری ، گنج یاب مگنومتر ، گنج یاب آنتن راداری. این سیستم ها بخاطر کارایی و قابلیت های خاصی که دارند نسبت به فلزیاب ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما خیلی از کاوشگران به خاطر مشکلات اقتصادی توان خرید گنج یاب پالسی گران قیمت را ندارند. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به معرفی چند گنج یاب پالسی از شرکت IKPV بپردازیم که دارای قابلیت و ویژگی های یک فلزیاب گران قیمت هستند اما از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند. همیشه گران بودن یک دستگاه دلیلی بر کیفیت بالا و خوب بودن آن ندارد.

خرید گنج یاب پالسی :

برای خرید گنج یاب پالسی می توانید با کارشناسان فروش ما در نمایندگی های سراسر کشور به شماره های زیر تماس بگیرید. همچنین می توانید به دفتر مرکزی ما در شیراز به آدرس زیر مراجعه کنید. شرکت IKPV علاوه بر تولید فلزیاب ، در زمینه تعمیر و ارتقاء فلزیاب فعالیت می کند و تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله به فروش می رساند.

شماره تماس : 09917579030  _  09120043750

آدرس دفتر مرکزی : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید