یک فلزیاب حرفه ای انتخاب کنیم

یک فلزیاب حرفه ای انتخاب کنیم

سلام خدمت همراهان همیشگی وب ای کا پی وی 777 در این مطلب قصد داریم به شما راهنمای خرید فلزیاب حرفه ای را ارائه دهیم در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه میتوان یک فلزیاب حرفه ای انتخاب کنیم .

یک فلزیاب حرفه ای انتخاب کنیم
یک فلزیاب حرفه ای انتخاب کنیم

آیا شما به دنبال کار لوله با فلزیاب می گردید آیا می خواهید سیم های برق در دیوار را پیدا کنید یا می خواهید به کاوش گنج های باستانی بپردازید هر کدام از این کارها به فلزیاب خاص خود نیاز دارد در ادامه ما چند مورد از این فلزیاب ها را متناسب با هر کدام از کارهای بالا که عنوان نمودیم آورده ایم:

فلزیاب برای پیدا کردن کابل

‏1.AJM 13300

فلزیاب برای پیدا کردن سیم کشی های درون دیوار :

2.AJM IMAGING

فلزیاب برای کاوش های باستانی

3. LEOPARD 16000

دنیای فلزیاب این روزها بسیار گسترده است به طوری که شما میتوانید از بین میلیونها فلزیاب فلزیاب خود را برگزینید اما واقعاً آیا فلزیابی که برگزیده اید مناسب کار شما است ؟ این سوالی است که پس از خرید فلزیاب شما با آن مواجه خواهید شد پس بهتر است چند مورد را بررسی کنیم که شما بتوانید بهترین خرید را داشته باشید و فلزیاب خود را با تناسب کار خود انتخاب کنید تا در هنگام کاوش به مشکل نخورید.

دسته بندی فلزیاب ها

اگر بخواهیم فلزیاب ها را کلا در دو دسته بندی بیان کنیم میتوان از تکنولوژی پالسی و وی ال اف نام برد این تکنولوژی تقریباً در اکثر فلزیاب های موجود در دنیا استفاده شده است در اصل تکنولوژی وی ال اف برای پیدا کردن سکه ها و تکه های طلا در ساحل استفاده می شود شاید بگویید فلزیاب های وی ال اف مناسب ایران نیستند زیرا کاوشگران ایرانی به دنبال پیدا کردن سکه ها و تکه های طلا در ساحل یا در خاک نیستند و دنبال گنج های باستانی هستند. با یک فلزیاب وی ال اف حداقل عمقی که می توان مورد کاوش قرار داد کمتر از ۲ متر می باشد.

در عین حال فلزیاب های وی ال اف بسیار سبک تر و ارزان قیمت تر از فلزیاب های پالسی می باشد. کشورهای خارجی از جمله آلمان آمریکا فرانسه بیشتر به تولید وی ال اف ها  مشغول هستند زیرا کشور آنهایی یک کشور باستانی نیست و به دنبال کاوش گنج های باستانی نیستند.

اگر شما از کاوشگران گنج های باستانی هستید فلزیابهای پالسی می‌تواند به جرئت مناسب‌تر برای شما باشد. تکنولوژی پالسی تمرکز خود را بر روی  این گذاشته فلز بزرگ با عمق بیشتر تکنولوژی پالسی قادر نیست یک سکه را در عمق دو متری شناسایی کند اما می‌تواند یک ورقه یک در یک  را در عمق پنج الی شش متری یا بیشتر شناسایی کند.

شرکت های فلزیاب ایرانی

کلیه شرکتهای که در ایران مشغول به تولید فلزیاب هستند و فلزیاب های آنها با تکنولوژی پالسی ساخته می شود  زیرا ایران  یک کشور باستانی است و همه به دنبال کاوش های باستانی هستند. با این همه شرکت های معتبر نیستند و فلزیاب های آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند برخی فلزیاب های خود را با نام های خارجی تولید می کنند و می فروشند که بعضی از محصولات آن ها از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده و یا اصلا کارایی ندارد.

تضمین کیفیت را با شرکت ای کا پی وی تجربه کنید

از این رو شرکت ما که شرکت بزرگ تولید فلزیاب در ایران می باشد ضمانت نامه معتبر به کاربران خود ارائه می نماید که تا یک سال پس از فروش دستگاه هرگونه خرابی و یا سوختن دستگاه را رایگان تعویض می کند و ده سال خدمات پس از فروش معتبر باعث می شود خریدار دستگاه بتواند به راحتی به شرکت ما اعتماد کند تمامی دستگاه های تولید شرکت ما ساخت داخل کشور و مهندسین توانمند های کامپیوتری بوده و هیچگونه قطعاتی از خارج از کشور وارد نشده است تامین فلزیاب های ما برای کاوش گنج های باستانی و کاوشهای جو فیزیک می باشند.

اگر قصد خرید دارید و فلزیاب خود را توانستید انتخاب کنید هم اکنون با کارشناسان ما در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

تلفن تماس نمایندگی شیراز:  09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید